2013. április 21., vasárnap

Elfogyott termékeim, 2013. április 21.

Már elvesztettem a fonalat, hogy hányadik rész is ez, mert voltak nem számozott „különkiadások” is, így mostantól dátumozva jönnek a sorozat részei. :-)

A mai adag haj-és testápolási termékeket tartalmaz, lássuk, mik ezek.


Fleur de Santé kondicionáló hosszú hajra:
Erről a cégről soha nem hallottam, amíg a barátnőmtől el nem kezdtem termékeket kapni. Alapvetően elégedett vagyok mindennel, ami tőlük érkezett, így mára már rendelni is szoktam magamnak. Ez a kondicináló ápoltságillatú volt, sajnos ennél jobb meghatározást nem tudok adni róla. A hajam szerette, nem nehezült el tőle, és ápolt, puha, fényes lett tőle. Szerintem lesz még ilyenem.

Avon áfonyás kondicionáló:
Eléggé illatfüggő vagyok, ezért megörültem ennek a téli különkiadásnak, télen legyen téli illatú a hajam, nem igaz? Nem volt rossz, de az előbb említettnek nem ért a nyomába ápolás terén. Ha lesz még ilyen, az illata miatt újravásárolom majd.

Avon Senses Sparkling tusfürdő:
Már írtam róla egy előző hasonló bejegyzésben is, ez a példány sem okozott csalódást, ha lesz belőle idén karácsonykor is, akkor megint rendelek majd.

Balea fügés-csokoládés tusfürdő:
Amikor megjelent, még túl édesnek találtam, aztán, talán a túl hosszú tél hatására, már vágytam az édeskés illatokra, és beneveztem egy ilyenre. Szerettem, nem szárított, és elég tartós is volt az illata. Remélem, lesz még, és ismét vehetek belőle. Csak egy dolgot nem értek: vajon miért nem vízálló rajta a felirat?

Avon Planet Spa thaiföldi lótuszvirágos olaj:
Róla is írtam már még novemberben, azóta is szeretem, és van belőle még egy flakonom. Remélem, nem fog megszűnni, mert a bőröm imádja.

Ti próbáltátok valamelyiket a fentiek közül? Ha igen, beváltak?

5 megjegyzés:

  1. Balea csokis-fügés tusival temessetek el ha meghalok! :D

    VálaszTörlés
  2. Detto, bár talán a mandulásat picit jobban szeretem :$

    VálaszTörlés
  3. Nekem az Avonos áfonyás sampon volt meg, és nekem nagyon tetszett, mert a finom illatán kívül jó puha lett tőle a hajam, így ha belefutok még, biztos újraveszem:)

    VálaszTörlés
  4. a senses meg a balea tusfürdők valami eszméletlen jók. mindkettőből van itthon vagy 4-4. :DD

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.