2013. március 4., hétfő

Elfogyott termékek, 8.

Megint elfogyott jó pár termék, ezért csoportokban jönnek majd néhány naponta.


Avon Senses Cooling Tropics tusfürdő:
Kézmosóként és finomruházat-mosóként fogyasztottam el, mert amúgy nem voltam túlságosan oda tőle, az illata viszont isteni. Nem venném újra.

Avon Senses Sparkling Celebrate Me tusfürdő:
Isteni sültalma-illata van, szerettem nagyon, az illata is tartós volt, jól habzott, és nem szárította a bőröm. Mivel bejött, ezért van belőle pótpéldányom is.

Oriflame Ecollagen színezett hidratáló pumpás tubusban:
Nagyon szerettem, bár télen kicsit sötét volt a bőrömhöz. Nem létezik már, most keresem az utódját. Ha nem vágyom komoly fedésre, pl. nyáron, akkor tökéletesen elég egy ilyen termék is.

Balea Trend It Up szárazsampon:
Már a második flakon, amit kifogyasztottam, nagyon szeretem, mert van, hogy este még teljesen jó a hajam, reggelre viszont leizzadok és lelapul, és ha nincs időm megmosni, akkor szuper vészmegoldás egy ilyen. Újravenném, illetve most akadt egy vetélytársa is, még nem döntöttem el, melyik az abszolút kedvenc.

Balea alkoholmentes szemfestéklemosó:
Jó illatú, hatásos termék, teszi a dolgát. Csak ajánlani tudom. Nem vettem újra, mert kifogtam egy Bioderma-akciót, így megint az örök kedvencemet használom,

Nektek megvan/megvolt valamelyik termék? Ha igen, beváltak?

15 megjegyzés:

  1. Ezt a száraz sampont lehet kipróbálom... Nekem borasztó hajam van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nekem is, folyamatosan háborúban állunk :-D

      Törlés
  2. A Sparkling tusfürdőt és a száraz sampont én is szeretem. :)

    VálaszTörlés
  3. a celebrate me tusfürdö nekem is most fogyott el nemrég, tényleg nagyon finom az illata :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem az Isana szárazsampon nagyon bevált, ezt is ki akartam próbálni, de nem kockáztatok :D
    A Balea szemfestéklemosót meg imádtam, de most mással próbálkozom :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én meg pont fordítva vagyok, de egyszer nagyon kellett, és vettem másmilyet, szóval lehet, hogy bátor leszek, és az Isanát is kipróbálom :-D

      Törlés
  5. száraz sampont ki kell próbálnom és a süti illatú tusfürdőt, tuti jó lehet. A smink lemosót én is szeretem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, süti illatú, mégsem olyan édes, mint pl. a fügés-csokis. :-)

      Törlés
  6. Az Avon-os tusfürdőknek mindig olyan jó illatuk van..mondjuk mostanában nem rendeltem,mert itt kint nincs kitől...:S:D
    A Balea szemfesték lemosót akkor pedig ki kell próbálnom nekem is..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, azért vannak más márkák is sooooook illattal, én a Baleákat is irtom ezerrel. :-D A lemosót nyugodtan próbáld ki, az én szemem hisztis, mégsem volt problémája vele :-)

      Törlés
  7. Tudnál írni a szárazsamponról? Mert nagyon megoszlóak a vélemények,és akármilyen is lesz ; a tiéd lesz a döntő. :D (már ha írsz róla) . Igazán kíváncsi vagyok egy bővebb jellemzésre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felvettem a listára, mindenképpen írok róla :-)

      Törlés
  8. Én is rendszeresen használom a Balea szárazsampont, ugyanilyen okokból. Szerintem nagyon praktikus és hatásos is. Ráadásul az ára se vészes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, meg is lepődtem, hogy mennyire olcsó, 700 Ft-ra emlékeztem :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.