2017. november 30., csütörtök

BH Cosmetics x Shaaanxo – egy várakozásokat felülmúló paletta

Még októberben tettem szert a BH Cosmetics Shaaanxo palettára, amely 9 szemhéjpúdert és 9 ajakra való terméket tartalmaz, és azonnal tesztelésbe is kezdtem. Azt gondoltam, majd jó hamar megírom a bejegyzést, azonban a munka, a magánélet és az egyéb teendők miatt valahogy sosem sikerült nappali fényben időt szakítanom erre. Ma viszont végre minden összejött, így megvannak a szükséges képek, úgyhogy már írom is, hogy miket tapasztaltam vele kapcsolatban. A mai teszt egyértelműen a szemfestékek körül fog forogni, mert ennek a palettának ez volt a lényege a számomra, és igazából sokáig pont azért nem szereztem be, mert feleslegesnek tartottam a szájtermékes felét. Aztán végül mégis elcsábultam, és szó szerint kettő (2) nappal a rendelésem leadása után tette közzé a BH Cosmetics a hírt, hogy megújul a paletta, és az új kiadásban a túloldalon is szemfestékek lesznek. Ez az én formám...

Mielőtt rátérnék a lényegre, lássuk először a száraz tényeket, vagyis a paletta kinézetéről készült képeket:






Engem már az első kinyitáskor lenyűgözött a szemhéjpúderek szépsége, és alig vártam, hogy kipróbáljam a színeket.




Teljes mértékben elvarázsolt, és bónusz meglepetés volt, hogy az alsó sor középső színe egy duokróm csoda.

A teljes palettás színmintáknál a jobb szélső négy szín kissé fókuszon kívüli, de tartsatok ki a képsorozat végéig, mert ott közelebbről is megtekinthetitek az érintett színeket.



Vakus képből kettőt is mutatok, mert a homályosabb talán még jobban szemlélteti a színek csodás ragyogását.



És akkor a kedvenc szegmensem közelebbről is:




Bónuszként a háttérben elvetemült cicafej:


Nos, ennyire jó minőséggel ritkán találkozni. Bizony, még a jóval magasabb árkategóriájú márkák esetében is. Lenyűgöző, jól satírozható, pigmentált színek, amelyek együtt is jól viselkednek, és könnyen összesatírozhatóak, anélkül, hogy az így kapott árnyalat elszürkülne. Ma három sminket mutatok meg Nektek, de jóval többször használtam már, ugyanis ha sietek, akkor a harmadik sor középső színét önmagában használva alkotok mutatós sminket, a 2. sminkben láthatóhoz hasonló módon. Persze nem sietős sminkekhez is használtam már, mert valóban elbűvölt a minősége, a színeit pedig mintha nekem találták volna ki. 

1. smink:


Alapszín: Catrice Stylo Pearl
Mozgó szemhéj belső része: 1/2
Mozgó szemhéj külső része: 1/3
Külső V: 3/2
Szempillatő: 3/3
Mélyítővonal: 2/1

Pirosító: Sleek Suede
Kontúr: Kat von D Shade and Light
Highlighter: Aura 3-as highlighter, 1. szín
Ajkak: The Balm Meet Matt(e) Hughes Charismatic
Szemöldök: NYC bronzosító
Szempilla: Catrice Glam Doll

2. smink:


Alapszín: Catrice Stylo G'old McDonald
Mozgó szemhéj belső része: 1/2
Mozgó szemhéj külső része: 3/2
Külső V, szempillatő: 3/2
Mélyítővonal: 2/3, 2/1

Pirosító: Catrice színátmenetes limitált
Kontúr: Kat von D Shade and Light
Highlighter: Aura hármas highlighter, 2. szín
Ajkak: The Balm Meet Matt(e) Hughes Reliable
Szemöldök: NYC bronzosító
Szempilla: Catrice Glam Doll

3. smink:


Alapszín: Alapszín: Catrice Stylo G'old McDonald
Mozgó szemhéj belső része: 3/1, 3/3
Mozgó szemhéj külső része: 3/1, 3/3
Mozgő szemhéj közepe: 1/2
Mélyítővonal: 2/3, 2/1-gyel elsatírozva

Pirosító: Essence terepmintás narancsszínű
Kontúr: Kat von D Shade and Light
Highlighter: Aura hármas highlighter, jobb szélső
Ajkak: The Balm Meet Matt(e) Hughes Brilliant
Szemöldök: NYC bronzosító
Szempilla: Catrice Glam Doll

Az árnyalatok pedig valóban nagyon jól mutatnak vörös hajjal és hófehérke bőrrel, és az ártatlan kinézetű sminkektől a dögösig bármi elkészíthető ezzel a 9 színnel. Nem kérdés tehát, hogy a megújult verziót is megrendelem majd, amint lehetőségem adódik rá, ez a paletta pedig majd továbbvándorol valamelyik barátnőmhöz. Az új változatban ráadásul neveket is kaptak a színek, és a legjobb, hogy a palettára nyomtatva szerepelnek, tehát nem kell külön fóliáról silabizálni az elnevezéseket.

Engem tehát teljes mértékben meggyőzött, és Nektek is jó szívvel ajánlom, bár a rúzsos oldaláról egyelőre nincsenek tapasztalataim. Jelezzétek, ha igény lenne rá, és szívesen végigpróbálgatom az árnyalatokat, majd beszámolok róluk, hátha pozitívan csalódom bennük is, és még inkább odaleszek ezért a palettáért.

A saját példányomat a Pink Panda oldaláról szereztem be a jelenleginél alacsonyabb áron, egy napi akció keretében, ugyanakkor most rábukkantam a Notino oldalán is, ahol akció nélkül is rendkívül kedvező áron szerezhető be. Ide kattintva megtaláljátok, és azt kell mondanom, hogy ha a túloldalát nem is használjátok, már a 9 szemfesték is megéri a 6220 Ft-os árat. A megújult változat egyelőre nem áll rendelkezésre a magyarországi forgalmazóknál, ezért ha szeretnétek, a BH Cosmetics oldalán rendelhetitek meg. Sajnos amikor a legutóbb rendelést adtam le náluk, épp nem volt készleten, de most beszerezhető, és jelenleg mindössze 14,24 USD az ára, ezért ha önmagában rendelitek meg, vámköteles sem lesz a csomag. 

Nektek hogy tetszik? Szoktatok hasonló színeket viselni a szemsminketekben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.