2016. december 13., kedd

Sleek Storm paletta – alapdarab elérhető áron

A Sleek Storm paletta különleges helyet foglal el a szívemben, ugyanis az egyik legrégebbi palettám, és még mindig időről időre előveszem, hogy nagy szeretettel övezve sminket készítsek vele. Teszt még nem íródott róla, én pedig úgy döntöttem, hogy igenis illik róla szót ejtenem, így most pótolom az elmaradásomat, friss és ropogós színmintákkal.

A paletta a jelenlegi formájában a már nem annyira tetszetős elrendezésű, a színeket viszonylag unalmas formában bemutató papírdobozban érkezik.



A hátulját elfelejtettem megörökíteni, az oldalát és az egyik végét viszont igen. 




A cégről tudni lehet, hogy filozófiájuknak megfelelően úgy alkotják meg a színeket, hogy minden bőrtónuson jól mutassanak, ezt tükrözi az oldalán látható szlogen. A doboz régi külsejét ide kattintva tekinthetitek meg.

Nagyon tetszik, hogy a doboz belseje igazi csajos rózsaszín, valamint hogy a hátulján szerepel a színek neve. Ezt az alábbi kép felső szélénél láthatjátok némileg.



A paletta maga semmi extra, a szokásos matt, fényes felirattal. Letisztult és egyszerű, és tapasztalataim szerint nem gyűjti különösebben a koszt.




A paletta belsejében aztán ott figyel egy fólia, rajta a színek nevével. Ez elég új jellemző, hiszen a régebbi, gofrimintás kiadás esetében ez még sima átlátszó fólia volt, de vélhetően a színneveket hiányoló visszajelzések nyomán mára csupa viharral összefüggő nevet kaptak a színek.



Alább alaposabban is szemügyre vehetitek, hogy mik is ezek:



A palettaképeket kétféle ISO-beállítású természetes fénnyel és vakuval készítettem.





Csodaszép ez a paletta, nem győzöm nézegetni, még akkor is, ha a saját példányom még a régi gofrimintás. Ez a befotózott példány ajándék lesz, ezért ha tetszik, jelezd előre pluszesélyért a djkatybeauty@gmail.com címen, és az e-mail tárgya legyen „Sleek Storm”. A színmintákat természetesen a saját, mostanra sokéves, gofrimintás palettámmal készítettem.



Szerelemkép is készült róla, egy Rossetti kendőm társaságában, mert úgy láttam, vele alkot szép összhangot.



A színminták is természetes fényben és vakuval készültek, mivel sajnos nem sütött ki a nap, hiába reménykedtem benne. Mindenesetre remélhetőleg így is megmutatják igazi szépségüket a színek, amelyekről részletesebben majd a színminták után nyilatkozom.

Első sor:





Második sor:





A színekkel kapcsolatos részletek pedig a következők:

Első sor:





Sand Storm: jól pigmentált, jól satírozható szín, amely vélhetőleg sokak kedvence a palettában, hiszen bár aranyszínű, nem az a harsogó, már-már narancssárgába hajló fajta, így minden szemszínhez jól mutat.

Snow Storm: csodás pezsgőszín, remek pigmentáltság, kiváló satírozhatóság.

Calm Before the Storm: tökéletes satírozószín a mélyítővonalba és a smink széleinek eldolgozására. Jól pigmentált, puha matt szín.

Thunder Storm: visszafogott, pezsgő és arany közötti árnyalat, amely tökéletes akár a belső szemzugba, akár a teljes mozgó szemhéjra.

Perfect Storm: kellemes, kifinomult rózsaszín, amely nagyon emlékeztet a már bemutatott Goodnight Sweetheart paletta L.O.V.E. nevű árnyalatára. Lehetséges, hogy nem ártana összehasonlítást készítenem róluk.

Firestorm: csodálatos mályva, szatén hatással, amely koncentráltan alkalmazva metálfényt is képes elérni. Alkalmi sminkekhez, pl. menyasszonyok számára kincset érhet.





Dust Storm: visszafogott fényű szatén, amely a visszafogottságából eredően akár mélyítésre is használható. A pigmentáltsága a Sleek világában átlagos, ami még mindig kiemelkedő minőséget jelent a drogériás palettákhoz képest.

Gathering Storm: a paletta legerősebb láncszeme, amely egyetlen ecsetmártás esetén is rendkívül erősen mutatkozik meg a szemhéjon. Egyszínes füstös sminkhez tudom a leginkább elképzelni.

Storm Cloud: szintén rendkívüli pigmentáltságú, a Gathering Stormmal körülbelül azonos tulajdonságokkal rendelkező, csodaszép méregzöld.

Electric Storm: csodaszép mélykék, az előző két színnel azonos tulajdonságokkal.

Eye of the Storm: csodás matt barna mélyítő- és satírozószín. A Sleek az első márkák között volt, amelyek képesek voltak jó minőségű mattot előállítani. Szintén ritkaság a drogériás szemfestékek körében.

Blackout: a sok Sleek paletta esetében elmaradhatatlannak számító matt fekete. Én mindig csak örülni tudok neki, hiszen tusvonal helyett is alkalmazható akár szárazon, akár nedvesen a drámai hatás érdekében. Egyéni preferencia kérdése, hogy ki hogyan dönt, szükség van-e rá minden palettában, vagy jó, ha némelyikben izgalmasabb színek bújnak meg helyette.

A színek összeállítása kiváló kezdőpalettává teszi a Stormot, és ráadásul a festékek keménysége (puhasága) sem változó, amíg a kiváló minőségűnek tartott Urban Decay esetében sem mindig mondható el. Sajnos a Vice 3 palettámnál igencsak óvatoskodnom kell bizonyos színekkel, míg mások erősebb ecsetmártást igényelnek, de a Storm esetében tökéletes az összhang. Az árnyalatok minden szemszín és bőrárnyalat esetében jól kihasználhatóak, és mind natúr sminkek, mind drámaibb hatású, füstös sminkek könnyűszerrel készíthetők vele.

A paletta a Make Up Plaza kínálatából szerezhető be, az ára pedig 3150 Ft. A Pink Panda áruházában is megtaláltam, de náluk már 3990 Ft az ára.

Az én sminktáramban tehát kitüntetett helye van, a számtalan drágább márka palettái mellett is. Nektek megvan már? Ha nem, tervezitek a beszerzését?

7 megjegyzés:

  1. Imádom! Érdekes mostanában azt veszem észre, hogy gyengültek az idősebb palettáim, pl a Face Form alig fog, a kontúr pedig szó szerint narancssárga lett. Egyedül a Stormnak nincs baja. Annyi palettájukat szeretném még megvenni, de azt hiszem szomorú búcsút veszünk egymástól. A Storm és Darks persze marad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elméletileg előfordulhat ilyen minőségváltozás, nekem pl. a Luminous púder lett sötét, de nagyon, viszont a többi palettánál nem tapasztaltam ilyesmit, szerencsére. A Storm pedig tartja magát töretlenül, pedig kb. 4 éves lehet már, mégis eszméletlen puhák és pigmentáltak a színei.

      Törlés
  2. Valóban kiváló kezdőpaletta, nekem is az volt. :) Sajnos ő is áldozatul esett a szerencsétlenségemnek, és többször a földön landolt, aminek az lett az eredménye, hogy a teteje félig billeg, a színeknek a java kipergett. :( Ettől függetlenül még mindig nagyon szeretem, tényleg hihetetlen pigmentáltak a színek, és a mérete is ideális pl egy utazáshoz. Mivel nekem megvan (habár harcisérült :D), nem jelentkezem a játékra, de irigylem a nyertest, remélem nagyon fogja szeretni. :)

    VálaszTörlés
  3. Ma én is vettem a Müllerben 2 Sleek palettát, nekem ezek az elsők, tényleg nagyon szépek! Ott 3200 Ft-ba kerülnek. Nálad olvastam pozitív véleményeket róluk, remélem, hogy nekem is beválnak majd, még nem próbáltam ki őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen írd majd meg, hogy hogy tetszenek, érdekelne a véleményed! Nálam valódi kedvencek már időtlen idők óta, bár tény, hogy egy ideje ritka az, hogy egy újdonság megragad tőlük, de a Goodnight Sweetheart palettának még ez is sikerült :-)

      Törlés
    2. Boldg új évet kívánok! :)
      Már használgattam őket, én az Oh So Specialt és az Au Naturelt vettem meg, mert más típus vagyok mint te, nekem a meleg árnyalatok állnak jól. (Barna a hajam és a szemem, ősz típusú vagyok.) Eddig tökéletesek, nagyon szeretem mind a kettőt, úgyhogy köszönöm szépen :). Ha nálad nem látom a Sleek-eket, biztosan nem mertem volna venni belőlük.

      Törlés
  4. Szia!
    Most találtam az oldaladra, nagyon tetszik. A videók is, azokból is megnéztem már néhányat. Örülök, hogy személyedben is egy Sleek mániást találtam, azt hiszem, én is elmondhatom magamról, pedig csak azóta ismerem a márkát, mióta a Müller elkezdte forgalmazni. Emlékszem, éppen akciós hétvége volt náluk (talán Glamour napok?), de még nem voltak teszterek. Látatlanban vettem egy darab palettát, mert úgy gondoltam, a 20%-al csökkentett árért ha a 12 színnek csak a felét fogom használni, már az is megérte. Ez volt a Storm, aminek köszönhetően szerelembe estem a márkával. Már másnap vettem még egy palettát, és azóta is minden kuponos napot kihasználok, így már legalább 5 palettám van tőlük (és néhány egyéb termék), és mindet imádom, de a Storm maradt talán a kedvenc. Amit sajnálok, hogy nincs teljes választék a Müllerben, ezért karácsony előtt regisztráltam a Pink Pandára, hogy a limitált Diamonds in the rough i-Lust palettát megvehessem, annyira megtetszett a honlapon (élőben is csodás, nem csalódtam).
    Szerintem a Sleek az összes drogériás szemhéjfestéket veri mind pigmentáltságban, mind tartósságban, sőt, nekem talán még az Artdeco festékeim sem tetszenek ennyire, abból a szempontból, hogy az hamarabb csúszik össze a ráncba, mint ez (bár talán végre megtaláltam az "igazi" szemhéjbázist, az talán a többin is segít majd).
    Szóval, ennyi ömlengés után, gratulálok a blogodhoz, biztosan visszajáró vendég leszek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.