2016. október 18., kedd

Őszi sellőmanikűr – F.U.N. Lacquer Bachelor's Button és A-England Galahad

Volt már példa sellős színű őszi manikűrre a blogon, és úgy látszik, ez nálam általános jelenség: bizony továbbra sem kedvenc évszakom az ősz, és úgy látszik, még ilyenkor is a tengerszínű lakkokhoz vonzódom. Kivételesen pedig valóban aktuális a bejegyzés is, hiszen jelenleg is ez a kombó van még a körmömön, egy hét elteltével is érintetlen és fényes felületű állapotban. Még aktuálisabb, hogy ezúttal is fellelhetők a képeken kósza cicaszőrszálak, így aztán egy igazán rám valló bejegyzéssel töröm meg a csendet a kis szünet után.

A lakkok egyike nem is saját, ugyanis Zsóka, a Bottled Colours blog írója adta kölcsön nekem a csodás Bachelor's Buttont. Eddig mindig lebeszéltem magam róla, hogy nem kell, és hogy egy duokróm türkiz lakk és egy holografikus fedőlakk segítségével majd szépen rekonstruálom magamnak, most viszont felkenve is tanulmányozhatom magamon már napok óta, és lehet, hogy a véleményem változni fog... Zsóka blogján egyébként tavaly december óta csend honol, de én nagyon remélem, hogy ez ideiglenes dolog csak, és a jövőben is megörvendeztet majd minket a csodásabbnál csodásabb manikűrjeivel.

A másik lakk az A-England Galahad, amelyen sokáig gondolkodtam, hogy beszerezzem-e, és amint meglett, tudtam, hogy korábban kellett volna megvásárolnom. Egyréteges krémes lakkról van szó, amelyet mintha nekem találták volna ki, mert nem elég, hogy az egyik kedvenc színem egyik legszebb árnyalata, ráadásként még jól is áll a körmeimen, és kifejezetten jól mutat a rózsaszínes bőröm mellett. A Naillandnél egyébként nem találtam, de az A-England saját oldalán még kapható, úgyhogy remélem, nem szűnik meg, mert igazán kár lenne érte.

A képek a szokásos fényviszonyok között készültek, és a Bachelor's Button nem nagyon akarta magát hagyni, ugyanis annyira csodásan és annyira sokféleképpen csillog, hogy a fókuszálás nem igazán akart sikerülni a fényképezőgépnek. Sebaj, a bejegyzés vége felé található közelieken azért jól látszik minden, az első képeken pedig legalább jól érvényesülnek a csodás holocsillámok is. A Galahad a megszokás miatt két rétegben van a körmeimen, de egyébként már egy rétegben is tökéletes volt a fedése, a Bachelor's Button pedig három rétegben látható.









Következzenek az említett közeliek, amelyeken jól látható, mennyire összetett és csodálatos lakk a Bachelor's Button. Élőben ráadásul zöldes és lilás részek is látszódnak benne, mert eléggé színjátszó a kicsike, de a fényképezőgéppel ezt sajnos nem sikerült megörökítenem.



A F.U.N. Lacquer csodalakkja ide kattintva érhető el a Nailland webáruházában, ráadásul most is van készleten belőle, így lecsaphattok á, ha megtetszett. A tartósságával nálam nincs gond, a Decoderm alaplakkjával és az EverGlaze fedőlakkal nagyon jól teljesít.

Nektek milyen lakkok vannak most a körmeiteken? Már őszies a manikűrötök, vagy még a nyárra emlékeztet inkább?

4 megjegyzés:

  1. Én hónapok óta csupasz manival nyomulok...nem értem. Pedig tökre vártam az őszt. Amúgy neked jól állnak a színek, de ismersz,én nem kenném magamra :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem bírnám csupasz körmökkel, na meg olyankor mindig történik valami, és beszakad valamelyik. A körömlakk védi is őket, így valami mindig van a körmeimen, még ha csak egyszínű lakkozás is :-)

      No igen, ezek nem a Te színeid, de a Payton pl. bőven elférne mostanában Rajtad :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép mindkettő, de azért a FUN egy pár fokkal különlegesebb. :)
    Hihetetlen, milyen jól bírják a lakkok a körmeiden, én örülök, ha nem pattog le 2 nap után.. :D
    Jelenleg egy nude-csillogós rózsaszín (MAC-P2) kombóval nyomulok, nem túl őszies, de baromira tetszik! :D Azért valami neon lakkot ilyenkor már nem kennék fel, egyre jobban vonzanak a piszkos árnyalatok és a mélyebb színek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a FUN Lacquer nagyon különlegeseket tud alkotni :-)

      Rólam semmi nem pattog le mostanság, csak a széle kopik meg, viszont amúgy tökéletes a lakkozás állapota, úgyhogy ilyenkor megreszelem a körmöm lakkostul, és van, hogy két hétig is ugyanazzal a színnel létezem...

      A nude lakkozás milyen jól hangzik, lehet, hogy legközelebb én is valami világos szín után nézek, főleg, hogy végre lenőtt az egyik OPI által előidézett zöld paca is... Amúgy pedig engem is a mély és piszkos színek vonzanak, most például a Picture Polish Wintert kentem fel :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.