2016. augusztus 9., kedd

Tindigo Siker – a csupanatúr arcszérum

Három boldog hónapot töltöttem el a Siker nevű szérummal, és mivel éppen ennyi időre szánt adag lapul egy üvegcsében, eljött az ideje, hogy beszámolót adjak a vele kapcsolatos tapasztalataimról. Lássuk tehát, mire jutottam én, és milyen hatást fejtett ki az én bőrömre Ildi csodakészítménye.

A szérum mellé a sokak bőrápolási kisokosává vált könyvet is megkaptam, de úgy döntöttem, hogy róla majd külön bejegyzésben számolok be, mert bár egyszer már átrágtam magam rajta, vagyis egészen pontosan faltam minden sorát, még egyszer szeretném átolvasni, mielőtt megírom a kis „olvasónaplómat”. 

A szérum csomagolása nehezen fotózható, élőben viszont kifejezetten elegáns hatású, feketébe hajló, gyöngyházhatású sötétlila. Ebben lapul a rendkívül sötét üveg, rajta kupakkal, valamint a mellé csomagolt kis pipetta. 



És bizony valóban üvegről van szó, a sötét szín pedig nem véletlen: mivel nem tartalmaz tartósítószereket a termék, szükség van a fényvédelemre, hogy megőrizze a szavatosságát a három hónapnyi használat alatt. (Helyesbítés: tartalmaz tartósítószert, mert a C-vitamin önmagában instabil lenne, de a benne lévő phenoxyethanol nagyon korszerű és megbízhat szer, így miatta nem kell aggüdnunk.)



A kupak letekerése után ajánlott eltávolítani a kis karimát is, mert ellenkező esetben nem lehet teljesen rátekerni a pipettás kupakot, és nem fog tökéletesen zárni. Emellett külön oda kell figyelni az első néhány hétben arra, hogy a pipetta behelyezése előtt szívjuk tele a termékkel, mert különben a színültig töltött üveg tartalmának egy része kifolyik.



Emellett rendkívül fontos, hogy hűtőszekrényben tároljuk, és kizárólag a használat idejére vegyük ki onnan, ami sokak számára rémisztő lehet, de tanúsíthatom, hogy a megfelelő termék hatására biztosan kijár az ember a konyhába, vagyis esetemben a kamrába, ahol a hűtő lakik. Emellett nem elhanyagolható szempont, hogy míg más termékek is natúrként reklámozzák magukat, sok esetben káros összetevőket tartalmaznak a tartósság érdekében, ennél a szérumnál viszont a hűtött tárolás váltja ki ezeket. Érzékeny bőrűek számára ez igencsak fontos információ.



Hatását tekintve frissítő élményre vártam a benne lévő C-vitaminból adódóan, és szerencsére valóban kifejtett ilyen hatást. A bőröm csak úgy szippantotta magába a kicsepegtetett adagot, sőt, ha valamiért nem ittam eleget előző nap, az első adagnak a tenyerem örült annyira, hogy aztán újabb adagot kellett kimérnem, hogy az arcomra is jusson belőle. Emellett az én bőröm szempontjából egy másik fontos ígérete az, hogy folthalványító hatást fejt ki, aminek nagyon örültem, hiszen néhány évvel ezelőtt egy napvédelem nélküli, váratlan kirándulás hatására elég erős és nagyméretű szeplők képződtek a homlokomon, és ezek sajnos nem a cuki, szépségfokozó fajták. Ez volt tehát a legnagyobb motivációm a rendszeres használatra, és reggel és este egyaránt felvittem a kívánt adagot a bőrömre a kedvenc hidratálókrémjeim alá.



A tapasztalat pedig azt mutatja, hogy megérte az a hűtőig megtett néhány plusz lépés az arctisztítás után, ugyanis a foltjaim halványabbak lettek, annak ellenére, hogy a nyári időszakban az elmúlt években éppen felerősödni szoktak. A Siker segítségével nem csupán ezt tudtam megakadályozni, hanem még halványodtak is, engem tehát meggyőzött a szérum, és mindenképpen szeretném a továbbiakban is használni.



A három hónapos adagot ide kattintva tudjátok beszerezni, és higgyétek el, megéri az árát, ráadásul engem mindig különösen nagy örömmel tölt el, ha egy magyar termék válik be ennyire, Ildi pedig megérdemli a sikert (sic!), hiszen jó néhány éve számít már az egyik legnagyobb INCI-tudornak kicsiny országunkban, és sokak bőrápolási rutinját reformálta meg a blogján közzétett tartalmakkal. Köszönöm tehát a tesztelési lehetőséget, és remélem, a továbbiakban egyéb termékekkel is bővül majd a paletta.

Ti ismeritek a szérumot? Netán fontolgatjátok a beszerzését?

Friss hír: Ildi kuponkóddal lepett meg, amellyel Ti is 20%-os engedménnyel szerezhetitek be a szérumot augusztus 20-áig. A kód: djkaty. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.