2016. június 10., péntek

Avon Glow pirosító és rúzs – vajon jó nyári társak lennének?

A mai bejegyzés tárgyaival kapcsolatban már többen is jeleztétek, hogy kíváncsiak lennétek a tesztjükre, ezért az elmúlt egy hétben szinte minden sminkem esetében őket alkalmaztam. Hármat Instagramon is megörökítettem, és persze bőszen figyelgettem, hogyan viselkednek a viselésük közben, úgyhogy mostanra konkrét adatokkal tudok szolgálni az állagukkal, illatukkal és tartósságukkal kapcsolatban. Lássuk hát, mire is jutottam velük.

A csomagolásukban így mutatnak: a pirosító elegáns kis dobozkában érkezik, a rúzs pedig alaposan lefóliázva, így biztosak lehetünk abban, hogy senki nem bontotta ki még előttünk, és nem kezdett el ketyegni a lejárati ideje (na meg nem tapizták össze előttünk, mint sok drogériás terméket). 



A pirosító helyes kis dundus (vagy ahogy én szoktam mondani, dömdi):



A színe rendkívül természetes árnyalat, és első ránézésre inkább tűnik tavaszi, mint nyári színnek:



Vakuval:



A rúzs már más tészta: először ledöbbentem a színén, hiszen nem ennyire metálfényű és sötét árnyalatra számítottam.



Mielőtt rátérnék a jellemzésükre, lássuk a színmintákat a szokásos három fényviszonyban: kétféle ISO-beállítású természetes fény és vaku (a fotózáskor sajnos nem sütött a nap).





Még a színminták fotózásakor is ki voltam akadva a rúzsra, és sötétnek és használhatatlannak láttam, na meg azt sem értettem, hogy ha mindkét termék nevében Coral szerepel, hogyan lehet az egyik gyakorlatilag rózsaszín, a másik meg ez a fura metál valami. Az első viseléskor is így éreztem, annak ellenére, hogy igyekeztem egyensúlyban tartani a metál és a matt színeket az arcomon: a szemfestékek csak a mozgó szemhéj közepéig voltak fényesek, és a külső V-ben már matt színeket alkalmaztam, és csupán leheletnyi kiemelőszínt tettem fel az orcák felső részére a pirosító fölé.



Másnap tesztelési célokból ugyanazt a sminket alkottam újra: míg a fenti Too Faced termékkel készült, addig az alábbi már I Heart Makeup másolattal, de erről majd máskor írok részletesen; most legyen elég annyi, hogy a pirosító és a rúzs ismét ugyanaz. No és itt történt az a váltás, amit nem értek: míg az első használatkor nagyon sötétnek és túl vadnak láttam magamon a rúzst, addig alább már jobban összhangban állt az arcom színeivel, és azóta is úgy érzem, nem is néz ki rosszul a fényessége ellenére sem.



A mai sminkemet ismét megörökítettem, és nagyon tetszik az a hamvasság, amelyet a pirosító varázsol az arcomra, a rúzs pedig talán az eddigieknél is jobban áll a frissen festett vörös hajamhoz.



Nos, lássuk a száraz tényeket tartósság és viselhetőség terén: a rúzs átlagos tartósságú, viszonylag gyorsan kopó termék, fel kell tehát készülni arra, hogy ha ezt viseljük, 2-3 óránként frissíteni kell, illetve evés után várhatóan nyoma sem marad az ajkakon. Ez számomra nem jelent problémát, hiszen mindig nálam van az adott termék, és mosdóban vagy kompakt tükörben könnyedén frissíthető a színe. Cserébe ápolja az ajkakat, és kellemes illata van, valamint az íze sem kellemetlen, ami fontos szempont számomra, mióta sajnos kifejezetten kesernyés ízű volt egy szintén Avon rúzsom. Szintén mellette – és a nyári viselése mellett – szóló érv, hogy nem mesterkélt és művi a színe, hanem viszonylag természetes határokon belül mozog a fényessége ellenére is, ami jól jön, ha éppen nincs tökéletesen alapozva a bőrünk, ahogyan nyáron a BB krémekkel ez lenni szokott (a viszonylag természetes hatású bőr megrajzolt ajkakkal furán festene). Szintén tetszik benne, hogy nem túl zsíros az állaga, így meleg időben sem mászik túl az ajkak vonalán, hanem ott marad, ahova kentük.

A pirosító színe 6-8 óra elteltével fakulni kezd, ami nem rossz teljesítmény, hiszen nem fixálom semmivel, csupán önmagában szoktam viselni. A felviteléhez az ujjaimat nem szeretem használni, mert valahogy odébb mászik tőle az egész smink, pirosítóstul-púderestül, ezért inkább ecsetekre szavazok. Nagy kedvencem hozzám a BoarLine duo fiber ecsetem, amelyről itt írtam, valamint a fehér nyelű, nagyon cuki Nanshy ecsetkészlet lapos kabukija, de igazából bármilyen tömött, taklonszálas ecsettel könnyedén eldolgozható. Felviszek tehát adott mennyiséget az orcákra, és azonnal nekiállok a termék bedolgozásának, ezáltal természetes hatást érek el, és elsatírozom a széleket. Viszont valóban sietni kell, mert hamar fixálódik, és érdekes módon teljesen száraz érzete lesz a bőrön, mégis hamvasan fényes marad utána, nem kell tehát attól félni, hogy zsíros állagú, és emiatt elmászkál a nap folyamán. Porállagú pirosítóval egyébként tartósabbá tehető, de ekkor elveszik a legnagyobb erénye, vagyis a hamvassága.

Összességében tehát bevált mindkét termék, és fontolgatom a további színek beszerzését is, hiszen ahogyan (remélhetőleg) egyre barnább lesz a bőröm, valószínűleg a sötétebb árnyalatok is jól állnak majd. A bejegyzés címében feltett kérdésre pedig egyértelmű igen a válaszom: szuper termékek, amelyek nyári használatra is tökéletesek.

A pirosító a jelenlegi katalógus 65. oldalán található, 1299 Ft-os áron, highlighternek álcázva, a rúzst viszont nem sikerült lokalizálnom, pedig kétszer is átlapoztam a katalógust, így ha Ti megtaláljátok, megjegyzésben jelezzétek, merre is bujkál. :-)

Ti szemeztek ezekkel a termékekkel? Netán próbáltátok már őket?

6 megjegyzés:

  1. Uh az a rúzs de jól áll *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát örülök, hogy így látod, mert eleinte szó szerint ki nem állhattam magamon :-D

      Törlés
  2. Kedves djkatybeauty, én avonozok és tényleg nincs rendesen feltüntetve a katalógusban, de ráakadtam az online linkje alapján: https://avononline.avon.hu/termek/27457/avon-glow-ajakruzs?cb=-1664834593
    a katalógus 64. oldalán lesz az Ultra Beauty ajakrúzs új árnyalatai közt mind a három. :) Cikkszámok alapján is megegyeznek. :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát nagyon köszönöm a tippet, mindjárt meg is osztom az olvasókkal a jó hírt :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.