2016. május 9., hétfő

ILNP Cutie Pop – a tökéletes tavaszi-nyári rózsaszín

Régóta szemeztem már az ILNP Cutie Pop nevű szépségével, de az ősz és a tél folyamán elnapoltam a megvásárlását, mert a képek alapján igazi vidám és élénk Barbie-rózsaszínre számítottam. Tavasszal aztán eljött az ő ideje, és megrendeltem, majd ki is próbáltam. Így lett ő a mai bejegyzés főszereplője.

Azért először elmondanám, hogy ebben az esetben is csalókák a képek szinte mindegyik blogon. Vagy sokkal barackosabb, vagy sokkal világosabb másoknál, mint amit rajtam mutat. Először tehát itt is a szinte már megszokott csalódásról volt szó, amit minden olyan esetben érezni szoktam, ha átverve érzem magam.




Ebben az esetben azonban annyira tökéletes összhang van jelen a bőröm árnyalata és a lakk között, és annyira jól illeszkedik a ruhatáramhoz és a kiegészítőimhez egyaránt, hogy fél nap sem telt bele, és már meg is volt részemről a szerelem.






Persze nem volt nehéz szerelembe esnem vele, mert az állaga tökéletes, így már két rétegben jól fed, valamint az alapszíne is olyan jól eltalált, hogy akár már a holohatás nélkül is odalennék érte. Emellett viszont csodás elegáns hatást is kelt, napfényben pedig vidám a sok kis miniszivárványt nézegetni benne.


Nézzük tehát a fentebb látható fényviszonyokat egymás mellett is: kétféle ISO-beállítású természetes fény, vaku és napfény volt a segítségemre a fotózáskor.


Nem is ragoznám tovább: jól fed, tartós, jól áll, tehát szeretem. Ide kattintva tudjátok megvásárolni a Nailland webáruházában.

Nektek van hasonló szín a gyűjteményetekben?

6 megjegyzés:

  1. Van hasonló színem de abban nincsenek ilyen apró csillámok, csak fényes. Nagyon szép visszafogott árnyalat szerintem, ami szinte mindenkinél megállná a helyét.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan nagyon szép sima fényes változatban is, valóban igazán kifinomult árnyalat :-)

      Törlés
  2. Ez az Ilnp lakk nekem is meg van. Még csak egyszer volt a körmeimen,de szeretem. Kedvet is kaptam a felkenéséhez:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne hagyd szegényt szomorkodni, megérdemli, hogy ragyogjon a nyári napsütésben :-)

      Törlés
  3. Nagyon csajos lakk :) Hú, fogalmam sincs, van-e hasonló lakkom, nagyon gáz, de annyi pinkes lakkom van, hogy nem tudom őket fejből :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg tudom érteni, hogy feltankoltál a hasonló árnyalatokból, nekem is jóval több van a kelleténél :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.