2015. december 18., péntek

Blogkarácsony 2015 – az én kis csomagocskám

Idén először vettem részt az Iluss által szervezett Blogkarácsonyozásban, és annyit már most elárulok: nem ez volt az utolsó alkalom. Nagyon jó élmény volt ez az első kör, de lássuk is, hogy miért. A Lakkjegyzet blog írója, Niki ajándékozott nekem, és csodás, személyre szabott csomagocskát kaptam, én pedig Mannát (Mannakörmök) leptem meg, és most nagyon izgulok, hogy mit fog írni az általam küldött meglepetésekről.

Az ajándékokat tartalmazó doboz karácsonyi csomagolásban érkezett, ami eleve feldobta a hangulatom, és a karácsonyra hangolódás egyik első elindítója volt nálam:


Az elsőként kezembe akadó ajándék már maga is akkora találta volt, hogy meg is hatódtam tőle: cicás jegyzetfüzet, színes lapokkal, így már eleve biztos a sorsa – ez lesz a következő blogos jegyzetfüzetem.



Kaptam gyertyát is, hiszen gyertyamániás vagyok, Niki pedig nagyon figyelt arra, hogy miket is szeretek:


Levelet is kaptam, de a levél számomra személyes dolog, így csak a kis üdvözlőkártyát mutatom meg, hogy lássátok a szép kézírását:  


A levendula is nagy kedvencem, így egy csodás levendulás fürdőbombát is kaptam:


Végül pedig az állatkák is kaptak egy-egy csomag jutalomfalatot, méghozzá a DM-videókban kedvencként emlegetett Dein Bestes márkájúakat. (a Muffinéról készült kép megsérült, én pedig szokás szerint az utolsó pillanatban írom a bejegyzést, így később pótolom majd róla a képet.)


A csomag tehát valóban nekem készült: a gyertya- és levendularajongó, lánynak, aki három cicával és egy kutyussal él, és ugyanolyan fontosak számára, mint bármelyik családtagja. Niki, nagyon köszönöm Neked ezt a csodás kis csomagot, mert már most kijelenthetem, hogy az idei egyik kedvenc ajándékomat kaptam Tőled.

Az InLinkz kód nálam szokás szerint nem akart működni, így mindenkit arra kérek, hogy Eleni blogán nézzen körül, mert ott megtalálja a résztvevők teljes listáját.

4 megjegyzés:

  1. A jegyzetfüzet telitalálat :D Annyira te! Ennek a gyertyának pedig isteni illata van, nagy rajongója vagyok :D Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy érzem, mintha nekem készült volna :-D A gyertyát még nem próbáltam ki, mert előzőek elfogyására vártam, de nagyon kíváncsi vagyok rá, úgyhogy hamarosan sorra kerül. :-) Én köszönöm, hogy részt vehettem, valóban csodás élmény volt :-)

      Törlés
  2. Szerintem Te is nagyon szuper dolgokat kaptál. :) A jegyzetfüzet tényleg illik hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szuper csomagocskát kaptam, teljesen elbűvölt :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.