2015. október 28., szerda

ILNP Timeless Vow – a Shoreline őszi kiadása

Egyre nehezebb helyzetben vagyok, mert egyre több lakkot érzek egyedinek és megismételhetetlennek. Nagyon felfejlődött az indie lakkok gyártása, és valóban egyre szebb és egyedibb lakkokat tudnak előállítani. Van itt belülről izzás, van kaméleonhatás, amelynek köszönhetően minden fényviszonyban mást mutat a lakk, és itt nem a duo- és multikróm lakkokról beszélek, hiszen azokat kifejezetten nem kedvelem. A ma bemutatott lakk ismét különleges darab, bár képeken nehéz megörökíteni, hogy miért is...

Először is, a lakk kézhezvételekor értetlenkedtem, hiszen az üvegben egy morcos-komor, sötétszürkének látszó és alig irizáló lakkot láttam. A színminták alapján nagyon nem erre számítottam, de aztán elfogadtam a tényt, hogy egy visszahúzódóbb, őszies jellegű lakkra tettem szert általa. Ezért is gondoltam az elmúlt ronda, ködös hétvégén, hogy jó alanya lesz a Digital Divas konferenciának, morcoskodjon csak nyugodtan. 

Aztán felkenés után kellemes csalódás ért: eleve a két rétegben fedés is pozitívum volt, de még nagyobb meglepetést okozott a vidám izzás, amely szinte minden fényviszonyban előjön, és egyáltalán nem titkolja a jelenlétét. Konkrétan a Shoreline jutott eszembe róla, hiszen bár a holorészecskéik merőben mások, az alapszín és az árnyalat nagyon hasonló mindkettő esetében.

Lássuk is, hogy mit tud a kicsike:










Bizony, a vakus képek egy őrjítően szivárványos csodát tárnak a szemünk elé, azonban nekem pont az a ritkán látható, szerényebb arca adta meg a végső löketet a totális szerelembeeséshez, amelyet csak az Instagramon látható telefonos képen tudtam megörökíteni.



Bizony, jól látható aranycsillámok vannak benne, de nem is simán aranyszínűek csak, hanem inkább óaranynak nevezném őket. Annyira tetszik ez az arca, hogy a Digital Divas konferenciára még a sminkemet is hozzá igazítottam:


Totális tehát a szerelem, már megint, és mivel problémamentes, jól fedő és tartós is a lakk, jó szívvel ajánlom megvételre Nektek is. Ide kattintva éritek el a Nailland kínálatában, és a jövő héten várható készletfeltöltés náluk.

Ti tudnátok abszolút kedvenc lakkot megnevezni, vagy hozzám hasonlóan újra és újra szerelembe estek a különlegesebb darabokkal?

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nem az én színem. Á, én az összes lakkomat imádom, mindig a bőség zavara van, hogy mit kenjek fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazi akkor, ha minden körömlakk egy-egy szerelem :-)

      Törlés
  2. Szia!
    Lehet nem idevág,de azért leírom!Kb.2 hete kezdtem el nézni és olvasni a blogodat és videóidat!Nagyon,nagyon tetszik amit csinálsz!Imádtam az összes bejegyzésed!Követőd lettem!!! :)Kedvenceim a gyertyás videók,mert most hallottam előszöf a Yankee Candle gyertyákról!Megnéztem a oldalt,sajnos nagyon drágák nekem most,de talán az akciósak közül megszán a Jézuska és kaphatok egyet!Nagyon nagyon tetszenek,és ahogy beszélsz róluk! :)Csak így tovább,sok sikert továbbra is!Én tuti olvasni fogom!

    Puszi: Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bea!

      Örülök, hogy rátaláltál a blogra, és remélem, valóban kapsz majd a Jézuskától egy-egy csodás YC gyertyát! Esetleg nézz szét a viaszok között is, amelyeket a legújabb, karácsonyi ajándékos videókban ajánlom :-)

      Puszi!
      Katy

      Törlés
  3. Tényleg szép, hasonlít az aranycsillámos képen látható színre a Catrice mint me up :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg egészen hasonló, és talán csak egy leheletnyivel szürkésebb, haragosabb az ILNP :-)

      Törlés
  4. Nálam is minden egyes lakkozás kihívás. Percekig csak görnyedek a dobozkám felett, forgatom az üvegeket aztán nagy nehezen sikerül megállapodni valamelyik mellett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ismerem az érzést :-D Ahogyan azt is, amikor át kell közben gondolni, hogy milyen ruhát tudok majd felvenni, hogy stimmeljen a körmeimhez :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.