2015. augusztus 10., hétfő

Picture Polish Darcy és Lizzie – nekik egymás mellett a helyük

Bizonyos dolgokban mániákus vagyok. Ilyen például a ruhák, kiegészítők és körömlakkok színharmóniája, valamint a helyesírás és a helyes beszéd, de ebbe a kategóriába sorolható az is, hogy a Westendben lévő Nailland-pulton egymás mellé helyeztem a Darcy és a Lizzie nevű Picture Polish lakkot. Eleve nincs ott tökéletes rendben a színskála, de ez a két lakk nem is lehetne másként, csakis egymás mellett (aki esetleg nem tudja, miért, annak szívesen ajánlok olvasnivalót a nyár utolsó hónapjára). Darcyra egyébként nagyon régen vágytam már, és már épp kezdtem feladni, hogy valaha az enyém lesz, amikor aztán egy más, nálunk nem kapható PP lakkok miatti külföldi rendelésem részeként végre megrendeltem. Majd egy héttel később megjelent a Naillandnél. Murphy. Mindenesetre biztos voltam abban, hogy közös manikűrt készítek majd a Lizzie-vel, és többen kérték is, és már június másodika óta a képeim között várta, hogy végre megmutassam Nektek is.


Egy jól bevált Moyou-mintát használtam nyomdázáshoz, a nyomdalakk pedig a szintén jól bevált A-England Lancelot volt. Ezt követően kissé elkentem a mintát az Astor fedőlakkal, de annyi baj legyen, a manikűr azért így is mutatós maradt. És igen, megint ott egy szösz a gyűrűsujjamon. No comment.

Természetes fény:


Vaku:


Napfény: 


Kétféle ISO-beállítású természetes fény:



Vaku:


A Darcy egyébként az alapvetően fekete színe ellenére nem minden fényviszonyban szénfekete. Bizonyos esetekben zöldes fényt kap, és ilyenkor kissé érdekesen mutat a lila Lizzie-vel, de az esetek 75%-ában jól néznek ki együtt, és tökéletes párost alkotnak (Lancelot pedig remélhetőleg van annyira lovag, hogy nem kever bele a románcukba :-D). 


A manikűrt tehát alapvetően szívesen viseltem, és úgy érzem, a nyomdázással sikerült a kétféle méretű holocsillámok különböző csillogását is egyensúlyba hozni, így aztán a szerelmesek együtt szerepelhettek a körmeimen.

Nektek hogy tetszenek együtt? Ti is odavagytok Darcyért?

13 megjegyzés:

  1. Szép ez a manikűr :) Darcy még a Bridgethez is megy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, mellette is ott a helye a huszadik századi reinkarnációjának :-D

      Törlés
  2. Ó, én azt hittem, hogy a Darcy már régóta megvan neked, pont a páros miatt. :) Nagyon szép a manikűr, szépen illenek egymáshoz. :)
    Amúgy a drogérián én is sokszor szoktam rendet rakni a lakkok között.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, csak régi vágyam volt, de nem volt itthon kapható, ezért váratott magára. Örülök, hogy tetszik a manikűr, és annak is, hogy nemcsak én vagyok rendmániás ezen a téren :-D

      Törlés
  3. Ha én lettem volna a Nailland-nél, tuti ugyanúgy cselekedtem volna, mint te - Lizzie-nek és Darcy-nak egymás mellett a helyük és pont! :) Egyébként remekül néznek ki együtt ^^ Remélem egyszer Lizzie-t én is a magaménak tudhatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Te is így tettél volna, és nem nézel rám furán emiatt :-D Lizzie-t szerintem ne hagyd ki, mert az egyik legkülönlegesebb lila, a romantikus fajtából :-)

      Törlés
  4. Tökéletesen passzolnak, nagyon szép lett ez a mani:)

    VálaszTörlés
  5. Én szeretem a szöszeidet, nem tudom mi a bajod velük. :) <3 Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szeretettel látod őket, és hát végül is nem is gond, hogy ott vannak, mert a cicák jele ez is :-)

      Törlés
  6. Szép együtt is és külön-külön is :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.