2015. április 25., szombat

Dr. Organic holt-tengeri ásványos arctisztító – egy igazán frissítő élmény

A ma bemutatott arctisztítóval érdekesen indult a viszonyunk, azonban hiperrövid idő alatt meggyőzött arról, hogy jók vagyunk mi együtt. A mybeautytools.hu áruháztól kaptam tesztelésre, amit innen is köszönök, mert arctisztítók terén nem jutott volna eszembe ezt a terméket választani, pedig vétek lett volna kihagyni.

A csomagolás modern, ugyanakkor a natúr vonalat is hangsúlyozza, és a rengeteg angol szöveg mellett átfogó és olvasható  magyar szöveget is kapunk a hátára ragasztva. 




Elsőre furcsa lehet, legalábbis számomra az volt, hogy elég sokféle bőrtípusra ajánlják a használatát, ugyanakkor a pórustisztítás valóban minden bőrtípusnak csakis a javára válhat. Akárcsak az összetevők, amelyek között semmilyen káros anyag nem található meg, és az állatkísérlet-mentesség is egy olyan jellemző, amelyet egyre többen keresünk a kozmetikumok terén.



A tubus rendkívül nagy, számomra legalábbis meglepő volt a 200 ml-es mennyiség, hiszen a 100 ml-es arctisztítómat sem sikerült időben elhasználnom, és megromlott. Remélem, ezzel nem fogok így járni, mert minden cseppje kincset ér.


A furcsán indult kapcsolatunknak egyébként az illata volt az oka, ugyanis a citrus- és fenyőfélék elég határozott és érdekes kompozíciót alkotnak együtt, ez azonban használat közben kifejezetten kellemessé válik. Az áttetsző, viszonylag folyékony termékből elegendő egy mogyorónyi mennyiség a teljes arcra, és rendkívül frissítő érzést biztosít a használata közben: a bőr fellélegzik és felfrissül a sok jótékony összetevőnek köszönhetően, így nemcsak tudhatjuk, hogy tiszta az arcunk, hanem az ennek megfelelő érzés is biztosított. Egyébként a sminkeltávolítás után szoktam alkalmazni, de az esetleges szempillaspirál-maradványokkal is jól elbánik.


Mióta átálltam a natúr kozmetikumokra, kevesebb pattanással és bőrproblémával küzdök, így nem tudok arról beszámolni, hogy mit kezdhet egy problémásabb bőrrel ez a termék, de mindenképpen ajánlom a kipróbálását, a nagy mennyiség miatt akár barátnőkkel közösen, mert az egyik legjobb arctisztító, amelyet valaha használtam.

A terméket ide kattintva találjátok meg a webáruházban, ide kattintva pedig a teljes termékkínálatot megtekinthetitek.

Ti próbáltatok már valamit a márkától? Mennyire húz a szívetek a natúrkozmetikumok felé?

6 megjegyzés:

  1. Ebbe az SLS-be bele lehet őrülni...én lemondtam róla. Amiben nincs, az túl híg és még csak a sminket sem szedi le, ilyen vacakokra nem költök. Az lehet, hogy ez 200ml, de ennyi pénzért 4 tubust veszek Baleától. Minden nap használom ezeket, reggel és este is, utána jól hidratálok, így nem szárad k a bőröm. Most épp egy saját keverésűt fejlesztek két lemosó keverésével, hogy megússzam a fekete szappan horror árát is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fekete szappanról jókat hallottam már, de egyelőre nem próbáltam ilyesmit, viszont láttam, hogy valóban horror áron adják az ilyen termékeket... Ennél a lemosónál egyébként a mennyiséget nem értem, mert ha negyedekkora lenne, akkor is kitartana sokáig, ugyanakkor barátibb áron lehetne eladásra bocsátani. Mindenesetre örülök, hogy megismerhettem, mert az egyik kedvencem lett :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Tényleg csupa jót tudok mondani róla az első szaglásnál észlelt furcsa illatélményen kívül :-)

      Törlés
  3. ma vettem meg a müllerben, a dr. organic ugyanezen termékcsalád nappali hidratálóját használom éjszakára (igen, veszélyesen élek és nem tartom be a szabályokat :D), és ugyan az illata nem a kedvencem, de mivel valóban hamar elillan, viszont reggelre csodapuha arcot kapok, nem probléma. a jó véleményed olvasása után ma pont eszembe jutott miközben mászkáltam a drogériában, megvettem, kipróbáltam és rövid távon az általad leírtakat tapasztaltam, remélem hosszabb távon is be fog válni :)
    köszi a véleményt és az ajánlást, nekem segítettél vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy hasznosnak bizonyult a bejegyzésem, és szívesen olvasnám a hosszú távú tapasztalataidat is a krémmel kapcsolatban. A Müller egyébként meglepő módon drágábban adja őket, mint a MyBeautyTools, pedig sok esetben a magyar forgalmazó megkerülésével éppen alacsonyabb árakat tud biztosítani. Úgyhogy most galád módon végigszagolgattam mindent a Müllerben, de a webáruházból fogok majd rendelni :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.