2015. április 24., péntek

BOMB Cosmetics Eperella – tavaszi gyümölcsözön a kádban

Régóta a kádfürdőzés híve vagyok, és mutogatom is lelkesen Instagramon a különböző fürdőgolyók és -bombák pezsgését-forgását-színkavalkádját. Igazából az ilyen kisvideók a kedvenceim közé tartoznak, és Reninél, az ötletgazdánál is szívesen nézem őket az elfogyott termékekről szóló bejegyzéseiben. Több márkát is próbáltam már, köztük a BOMB Cosmetics termékei is a kedvenceimmé váltak, így különösen nagy örömet okozott, amikor tesztelési lehetőséggel kerestek meg. Három terméket küldtek a csomagban, és természetesen Instán is megmutattam Nektek őket:


A kis kék fürdősütit is teszteltem már, és lesz is róla teszt, a szappan pedig annyira jó illatú, hogy még az is lehetséges, hogy nemcsak kézmosásra, hanem fürdésre is használni fogom, pedig amúgy abszolút a tusfürdők híve vagyok inkább. A két fürdőterméket egyébként a kosárba való beköltözésükkor is megmutattam:


A mai teszt tárgya becsületes nevén az Eperella fürdőbomba. Nőies hatású név, csinos külső és egy eléggé élethű eperdísz jellemzi.





A csomagolástól megkopasztva, a végzetére várva így nézett ki:



A „bomba” kifejezés magyarázatára pedig akkor derült fény, amikor a vízbe helyeztem, mert rendkívül gyorsan és erősen pezsegve oldódott, és csak az eperke bírja hosszabb ideig, ugyanis csak a többi rész után kb. 20 perccel tűnt el végleg. A pezsgésről készült Instagram-videót ide kattintva tekinthetitek meg.

Néhány percenként kivettem, vagyis szó szerint 1, illetve újabb 2 perc után, és az alábbi látványok fogadtak:



Már a pezsgés közben érezni lehetett a csodás eperillatot, amelyet áraszt, és valóban eléggé tavaszi illatról van szó, hiszen kifejezetten friss és egyáltalán nem édes vagy émelyítő gyümölcsillatot kapunk vele. Ráadásul a vizet rózsaszínre festi meg, így igazán csajos fürdőélményt biztosít, ami sokat jelenthet egy fárasztó nap végén – engem legalábbis fel tudnak dobni az ilyen apró örömök.

Rózsaszín víz és túlélőeper

A fürdőbombát ide kattintva tudjátok megvásárolni a webshopban, ide kattintva pedig a teljes fürdőgolyó-választékot megtekinthetitek, bár véleményem szerint a fürdőbrulée-k és a tégelyes gyertyák is kihagyhatatlanok. Viszont készüljetek fel, hogy ha szeretitek a kádfürdőzést, és rászántok egy kis időt a weboldal nézegetésére, valószínűleg tetemes mennyiségű terméket írtok fel arra a bizonyos kívánságlistára...

Ti próbáltatok már valamit a BOMB Cosmetics kínálatából?

6 megjegyzés:

  1. Ezt a bombát még nem próbáltam, de mindenképp kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap a Müllerben megnéztem, hátha van belőle, de sajnos nem volt, így végül nem vettem semmilyet, viszont a Herceg nevű tusolás közbeni testápolótömb akciós volt, így vettem egyet-egyet Anyukámnak, Keresztanyámnak és magamnak is, mert az illata szinte teljesen azonos a mézes masszázsszeletével :-)

      Törlés
  2. Nem vagyok (még) egy nagy kádfürdőzős, de ezt a bombát nagyon szeretném kipróbálni, remélem lesz rá lehetőségem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer elmehetnénk együtt nézelődni a Mammutban lévő üzletbe, mert érdemes körbenézni a kínálat terén, és szerintem simán rávesznek majd ezek a termékek a rendszeres kádfürdőzésre :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Az a gond, hogy nálam is, így vagy a Mammutban lévő üzletben, vagy online rendelés formájában biztosan lecsapok még néhányra belőle :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.