2014. december 21., vasárnap

Yankee Candle Candy Cane Lane – egy frissen békés illat

Ma ismét illatteszttel jelentkezem, és jó okom van rá, ugyanis holnap tíz óráig leadott rendelések esetén még 23-án kézhez kaphatjátok a csomagotokat, amennyiben a házhoz szállítás lehetőségét választjátok az illatgyertya.hu oldalán. Így aztán gondoltam, megosztom még a Candy Cane Lane-nel kapcsolatos tapasztalataimat is, hátha ezt is a kosaratokba szeretnétek dobni még hamar.

A csomagoláson ezúttal egyértelműen karácsonyi téma látható, hiszen egy mézeskalácsot vesznek körbe az Egyesült Államokban elterjedt mentolos cukorrudacskák. Magyarországon nem igazán van ennek hagyománya, legalábbis én nem nagyon találkoztam vele korábban, csak mostanában, hogy egyre inkább terjed a nyugati kultúra befolyása, többek között a karácsony és a Mikulás alakjának egybemosódásával. Nálunk továbbra is a Jézuska hozza az ajándékot, más családokban pedig az angyalkák, a Mikulás pedig 6-án ajándékozza meg a jó gyerekeket édességgel, a rosszakat pedig virgáccsal, és az ajándékokat tiszta csizmával illik várni. Nekem szívügyem a két ünnep külön lapon említése, ezért a kis intermezzo, de most térjünk vissza a mai illatunkhoz. 


Nagyon mutatós, igazi karácsonyi piros színű viaszról van szó, amely olvadáskor rubinvörösre változik. Az illata pedig egy finoman osonó, nem tolakodó édes-mentolos illat, amely jó választás lehet azoknak, akik kerülni szeretnék az egyéb, tipikusan karácsonyi, fűszeres-édes, netán fenyős illatokat, ugyanakkor valamilyen okból ezt az illatot is a karácsonyhoz kötik már. Igazából a második égetésnél jöttem rá, hogy nekem miért is annyira ismerős az illata: ugyanolyan, mint a Lush Mint Julips ajakradírozóé.


Az illatgyertya.hu leírása pedig a következő:
Egy varázslatos karácsonyi hely, ahol az álmok borsmentából és édes sütikből készülnek vaníliás cukormázzal.

Nos, arról nem tudok nyilatkozni, hogy valóban ilyen-e a candy cane pálcika íze, de nekem bejött ez az illat, mert a frissessége ellenére is melegséggel töltötte meg a lakást, bár ha valódi karácsonyi illatélményre vágyom, nem ez lesz az első választásom. 

Az illatcsalád tagjait ide kattintva tudjátok megtekinteni a webáruházban.

Ti ismeritek ezt az illatot? Ha igen, akkor megszerettétek?

10 megjegyzés:

  1. Nekem ez az illat nagyon nem jött be... Elsőre is furcsa volt a mentol és a vanília kombinációja, de nagyon kíváncsi voltam rá, úgyhogy végül megvettem. Az én orromnak nagyon erős és fojtogató volt az illata, az erős mentol pedig rettentően kaparta a torkon. 3-4 égetés után már elviselhetőbb volt, de számomra ez egyáltalán nem egy karácsonyi illat. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, szerintem sok függ attól is, hogy kinek mi számít karácsonyi illatnak, és a magyarok számára ez az illatkombináció nem klasszikus karácsonyi dolog. Sajnálom, hogy émelyítőnek találtad, szerencsére nálam nem okozott ilyen gondot, és szívesen használtam, de a szaglás eléggé személy-, vagy inkább orrfüggő :-)

      Törlés
  2. Nekem is meg van, de nem próbáltam ki, Azrailtól kaptam karácsonyra, így a csomagoláson keresztül is jó az illata. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy kedvenc lesz-e Nálad :-)

      Törlés
  3. Beszereztem én is, csomagoláson keresztül nagyon bejövős! De a bőség zavarába kerültem, nem is tudom melyik tart-ot égessem. Szívem szerint az összeset, de majd az ünnepekben szépen sorban kipróbálgatom őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, használat közben is szeretted/szeretni fogod. Végül melyik illatokat használtad az ünnepek alatt? :-)

      Törlés
  4. nekem nagyon tetszik, épp őt készültem ma este bevetni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és hogy tetszett Neked bevetés közben? :-)

      Törlés
  5. nekem nagyon tetszett ez az illat :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.