2014. október 18., szombat

Mályva smink két változatban

Mivel már jó ideje próbálgatom a múltkori zsákmányos bejegyzésben bemutatott Paese termékeket, és így már tudom majd hozni a tapasztalatokkal fűszerezett teszteket, ma még megmutatok egy sminket, amely a Caffe Latte Opal trió és a Plum Glam szemceruza főszereplésével készült. Igyekeztem minél több Paese terméket bevonni, így láthatjátok még a barna pirosítót és a világosrózsaszín szájfényt is, valamint egy régebbi Paese púderem végezte a fixálást.

A sminkhez az alábbi termékeket használtam fel:


A smink pedig így nézett ki:



A szokásomtól eltérően most az alsó szempillasorban is maszatoltam kicsit a szemceruzából, ezenkívül azonban minden a szokásos módon folyt. A számat azonban túl színtelennek ítéltem meg, ezért az Avon Oxford Wine rúzst vetettem be, és a szemsminken is alakítottam egy leheletnyit: a 675-ös Kashmir mono szemfestékkel satíroztam el a széleket, és így sokkal jobb összhangba került a szemsmink a pirosítóval. Így két egyszerű változtatással nappaliból esti sminkké vált ugyanaz a festés.



A szemfestékkel egyébként öröm dolgozni, könnyű satírozni, és jó alappal egész nap kitart a színe, viszont a szaténossága miatt inkább szerény szemsmink készíthető csak vele. Szeretném még kipróbálni csak a legsötétebb színt is egy füstös sminkben, hogy kiderüljön, mire képes önmagában, de nekem már ezzel a szemceruzás kombóval is belopta magát a szívembe. Azóta is többször viseltem már hasonló sminket, mivel nagyon a szem- és bőrszínemhez illőnek érzem ezeket az árnyalatokat.

Holnap már érkezem majd a pirosítók színmintás tesztjével, a napokban pedig a matt trióval alkotott sminket is tervezek majd megmutatni Nektek. Annyit azért elárulok, hogy a pirosítókkal már most szerelembe estem, és bekerültek a nagy kedvenceim közé. A másik színt egyébként már láthattátok egy másik sminkes bejegyzésben itt.

Nektek milyen márkájú a kedvenc pirosítótok?

26 megjegyzés:

  1. Tudod, hogy nagyon szeretem rajtad az erősebb rúzsokat, mert szerintem nagyon jól állnak, viszont most ezzel a visszafogott rózsaszínes szájfénnyel is nagyon nagyon jól mutatott a sminked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :-) Így képeken visszanézve szerintem sem rossz, de élőben nagyon élettelennek láttam magam ezzel a szájszínnel :-)

      Törlés
  2. Hm, mindkét smink szuper, talán az első jobban tetszik, tényleg hihetetlen jól áll Neked a természetes ajak. :)
    Szépséges vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy :-) Igazából ez a szín sápadtabb a saját színemnél, de majd megmutatom valamikor átlátszó szájfénnyel is :-)

      Törlés
  3. Szuper lett, ezúttal nekem a második smink tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, mert az első valahogy olyan erőtlen volt. Hétköznapra mondjuk pont a két ajakszín közötti árnyalatot választanék :-)

      Törlés
  4. Mindkét ajakszínnel nagyon szép a smink, de nekem azért az Oxford Wine-nal mégiscsak ütősebb :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a sötét színű rúzsok rajongója nem is gondolhatja másként :-)

      Törlés
    2. Megnéztem, és a novemberi katalógusban szerepel az Oxford Wine :-)

      Törlés
  5. Nagyon szep sminkek lettek,de nekem a 2.smink jobban tetszik,szerintem a rúzs miatt ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek, és szerintem is a második a nyerő :-)

      Törlés
  6. Mindkét smink nagyon szép :) A második sminken lévő rúzs nagyon szép és nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az Oxford Wine az Avon egyik legjobb terméke volt, nem is értem, miért nem kapható már :-(

      Törlés
    2. Ui.: Megnéztem, és a novemberi katalógusban szerepel az Oxford Wine :-)

      Törlés
  7. De gyönyörű lett a smink! :))

    VálaszTörlés
  8. Az erősebb rúzzsal sokkal jobb lett a végeredmény!

    VálaszTörlés
  9. Nekem a világosabb ajkakkal jobban tetszik, azzal annyira szép és természetes a smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kicsit túl sápadtka volt már az a szájszín, de majd kipróbálom egy árnyalattal erősebb színnel is :-)

      Törlés
  10. Nekem az erősebb rúzzsal tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul úgy az őszi trendnek is megfelel .-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.