2014. október 5., vasárnap

Kedvezmények és nyerési lehetőség a Kreatív Ajándéknál – hírmorzsa

Edit a Kreatív Ajándék webáruháztól nemrég írt nekem, hogy szuper kedvezmények és nyerési lehetőségek várják a vásárlókat. Érdemes tehát figyelni a FB-oldalukat, mert többek között egy páros kulcstartót is nyerhetnek az ügyesek. :-)

https://www.facebook.com/kreativajandek

Kis ízelítőt is mutatok, ugyanis egy előző bejegyzésben már kidíszítettem néhány gyűrűjüket, és folyamatban van a saját kulcstartónk díszítése is.



A kulcstartókon annyira belelkesedtem, hogy nagy eséllyel több családtagom is ilyet kap majd tőlem karácsonyra személyre szabott változatban...

Ti szoktatok ilyesmivel kreatívkodni?

5 megjegyzés:

  1. Augusztusban én is ezt a páros kulcstartót néztem ki, de sajnos nem volt módom még azóta sem megrendelni, így maradt karácsonyi ajándéknak. Annyira jópofa és annyi lehetőség rejlik benne, hogy az hihetetlen. A tiéid is nagyon cukik! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira szép a gyűrűd és ez a lakk, gyönyörű színe van!! Ez a kulcstartó tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a gyűrűd, szépséges lett!
    A kulcstartók meg nagyon klassz ajándék ötlet, főleg, ha saját kézzel készíti az ember! :)

    VálaszTörlés
  4. Ha megrendelem, akkor Te fogod kifesteni az én kulcstartóimat is, jó? :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.