2014. március 30., vasárnap

Too Faced Chocolate Bar paletta – színminták és vélemény

Nos, elérkezett az idő, hogy megmutassam a tegnap bemutatott csokis paletta színeit. Mint említettem, csak három szín esetében kellett csalódnom, mert építgetésre szorulnak, a többi csodásan pigmentált kis kincs.


Emlékeztetőül a színek

Mindegyik sor esetében egy természetes fényben, egy más ISO-beállítású természetes fényben és egy vakuval készült fotó következik.

Első sor:
Gyenge láncszem: az utolsó, Triple Fudge nevű szín





Második sor:
Gyenge láncszem: az utolsó előtti, Candied Violet nevű szín (pedig ránézésre ez volt az egyik nagy szerelmem).





Harmadik sor:
Gyenge láncszem: a harmadik, Haute Chocolate nevű szín.





Persze egyik szín esetében sem tragikus a helyzet, mert építhetőek a gyengébbek is, csak a többi kiemelkedő minőségű mellett jelentenek csalódást. Szemhéjon mind a fényes, mind a matt színek jól teljesítenek, és már csak egy szürkés beütésű szín hiányozna nekem a tökéletes palettához.

Nektek hogy tetszenek a színek?

23 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik. Szépek a színek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, és napról napra mélyebb a szerelmem iránta, mert teljesen problémamentes a sminkelés vele :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Akkor ha vársz egy kicsit, majd jól megnézheted a tesztjét meg a más palettákkal való összehasonlítást nálam :-)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a paletta, színhű neve van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, rendkívül ötletes, és nem olyan pirongató, mint a Naked-paletták színnevei :-D

      Törlés
  4. Mintha egy csokigyárban lennék :) Szép mindegyik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, nem győzöm nézegetni meg próbálgatni a színeket :-)

      Törlés
  5. Nagyon szépek a színek!
    AZ egész paletta nagyon jópofa, de már túlteng a fiókomban a natúr barna paletta, így nem érzem, hogy ez is kell :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez annak jó paletta, aki egyet szeretne, amely kellően sokrétű, mert ebben aztán tényleg minden van, bár hiányolok belőle egy jó kis feketét, de azért az a sötétbarna Triple Fudge elég jó :-)

      Törlés
  6. De gyönyörű ! Nem csodálom, hogy emellett a paletta mellett döntöttél, nagyon jó szinek vannak benne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem bántam meg a befektetést, mert komoly vetélytársa lett a Naked-szerelmeimnek :-)

      Törlés
  7. Nekem úgy tűnik ennek is az a szépséghibája, mint a Sleek palettáknak. Túl sok a hasonló szín. Első sor 1. és 4. például a swatchon teljesen ugyanolyannak tűnik. A második sor 1. és 3. is hasonló a harmadik sorban pedig négy bronzos-arany árnyalat is van. Ha az embernek nincsenek más palettákból ilyen színei akkor ez ok. Vagy utazós palettának is jó lehet. :)
    Ami nagyon tetszik, hogy van matt és fényes highlight szín is. Ezt több palettának be kellene iktatnia. :D

    Most így a swatchokat látva annyira nem fogott meg, d eez nem is baj, mert én is a Naked3 palettát szeretném a legjobban. :)

    De azért várom vele a sminkeket, mint mindig! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem monitorfüggő is, mert nálam nem igazán hasonlítanak, meg élőben sem, sőt. Szerintem elég sokrétű paletta, amely simán kiválthatja a Naked jó pár színét, sőt, a Basics-et is a mattok miatt, bár hiányzik belőle a Naked 2-re jellemző hideg vonal,d e a Naked 3-ra hasonlóak megint csak vannak benne. Na de erről majd részletesebben is írok ;-)

      Törlés
  8. Kinéztem ezt a palettát, de most annyira nem tetszik a swatchok alapján, mert sok a hasonló szín és bár szépek és jól kihasználhatók, de inkább egy Naked-re fogok szerintem beruházni, már csak azt kell eldöntenem, hogy melyikre :D

    ui.: megkívántam a csokit a poszt olvasása közben ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentem, egyáltalán nem hasonlóbbak ebben a színek, mint bármelyik Naked esetében, de lesz még erről szó, úgyhogy figyeld majd az újabb bejegyzéseket. :-) Talán még a döntésben is tudok majd segíteni. :-)

      Törlés
  9. Szia Katy! Szeretnék venni egy natúr palettát és ez fogott meg igazán... szerinted jó döntés a Naked helyett ezt megvenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szerintem nagyon jó döntés ez a paletta, mert elég sokfélék a színek benne, és számomra nagy értéket jelent, hogy nem kell szórakozni az utólagos takarítással, ugyanis ezek a színek nem potyognak alá felvitel közben, míg az Urban Decay púderek esetében számolni kell ilyennel. Nem véletlen, hogy az áprilisi kedvencek közé is bekerült :-)

      Törlés
  10. Az én pénztárcámnak sajnos eléggé drága az a gyönyörű paletta, viszont most fedeztem fel a pinkpandán az I heart chocolate palettát, ami állítólag ennek a dupe-ja. Szívesen olvasnék (és sztem mások is) egy összehasonlítót.

    VálaszTörlés
  11. Ahh ez a paletta nagyon tetszik... Viszont külföldi blogokon sok helyen olvastam hogy az i heart makeup i heart chocolate paletta ennek a dupja és hát mivel csak az ár tart vissza igy szerintem csak a hasonmása lesz az enyém :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Már közzé is tettem az összehasonlításukat, így remélem, Számodra is hasznos volt :-) Egyelőre nagyon tetszik a hasonmás, csak annyi a bajom vele, hogy pont a kedvenc színeim nem igazán egyeznek meg az eredetiekkel :-(

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.