2013. december 2., hétfő

Sleek Vintage Romance vs. Coastal Scents Ultra Shimmer

Folytatódik a 88-as palettával való összehasonlítós sorozat, és a mai paletta a Sleek Vintage Romance, amiről többen kérdeztétek, hogy hogyan tudtam tőle megválni, amikor annyira szép. Nos, úgy, hogy jó kis hasonmásokat találtam a 88-asomban, még ha nem is teljesen azonos némelyik.


Együtt, természetes fényben

A színeket minden esetben szemhéjalapozóra vittem fel ecsettel, és elsőként egy természetes fényben, majd pedig egy vakuval készült képet láthattok. Elöl olvasható az adott Sleek-szín neve, utána pedig az US adott színének a megjelölése.


Pretty in Paris: 11/2




Meet in Madrid: 10/1




Court in Cannes: 2/6




Lust in LA: 10/2




Romance in Rome: 6/8




Propose in Prague: -
A Vow in Venice: 8/6




Marry in Monte Carlo: 8/3




Honeymoon in Hollywood: -

Bliss in Barcelona: 6/8




Forever in Florence: 11/7




Love in London: 11/8




Úgy érzem, hogy attól eltekintve, hogy a matt színeknek nincs benne párja, nagyjából azonos hatású sminket tudnék készíteni az US paletta színeivel is. Egyedül a kékeslilás szépségeknek nem akad méltó párja, de azokat is tudom egyéb palettából pótolni, ha kell.

Nektek megvan valamelyik paletta?

6 megjegyzés:

  1. Most rendeltem meg először ezt a Sleek palettát, nekem ez olyan mint egy ínyenc varázslat.
    A Catrice monóim valószínű a kukában landolnak ezek után, de ekkora hatalmas sminkpalettát sem fogok rendelni. Nekem bőven elég lesz pár egyedi sleek paletta, mivel néhány színsort úgysem használnék, pl. zöld, narancs, citrom, ezeket tuti nem. Meg a mérete miatt a sleek pont elfér a fürdőszoba polcomon... :)

    VálaszTörlés
  2. Most rendeltem meg először ezt a Sleek palettát, nekem ez olyan mint egy ínyenc varázslat.
    A Catrice monóim valószínű a kukában landolnak ezek után, de ekkora hatalmas sminkpalettát sem fogok rendelni. Nekem bőven elég lesz pár egyedi sleek paletta, mivel néhány színsort úgysem használnék, pl. zöld, narancs, citrom, ezeket tuti nem. Meg a mérete miatt a sleek pont elfér a fürdőszoba polcomon... :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg elég nagy a hasonlóság, bár mondjuk egy ilyen nagy választékú palettánál nem is csoda :) Most már értem miért volt praktikusabb neked ez a nagyobb kiszerelés, végülis minden van egy helyen. És így én hozzá juthattam a kis vintage szépséghez, ami megint csak nem elhanyagolható tényező :PPP

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű ez a paletta!!!

    VálaszTörlés
  5. Így érthető a dolog, tényleg nagyon sokoldalúak ezek a 88-as paletták :-)
    Nálam most nagy kedvenc a Sleek paletta, jó kis színek vannak benne. Egy időben nagyon szerettem volna az igazi 88-as Warm palettát, most egy kicsit kitolódott a dolog, mert félek, hogy a sietős hétköznapi reggeleken nem igazán venném elő, olyankor sokkal egyszerűbb egy kisebb palettával (Sleek, MUA) készülődni.
    Te gyakran használod a hétköznapokon a nagyobb palettákat?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.