2013. október 7., hétfő

Régi és új – Pink Sands és Berry Love

Egy újabb paletta, amely sokak kedvence volt a régi kollekcióból, és sajnos már csak egy hasonló található az újak között. Szerintem kár volt váltani, ugyanis az eredeti sokkal mutatósabb és szebb színeket tartalmazó volt, de jöjjenek a képek, azok úgyis mindent elárulnak.

Természetes fény

Vaku

A színminták hatására ismét belezúgtam a Pink Sands színeibe, a Berry Love esetében viszont csak a legsötétebb szín keltette fel az érdeklődésemet. Nem is értem, hogyan lehet, hogy pont a matt színek a legjobbak, és ennyire gyenguszok a fényesek...

Természetes fény:



Vaku:



Ez a kis Casio gép aztán tud makrózni, komolyan kedvem támadt a régebben bemutatott palettáknak is új színmintákat készíteni, mert hihetetlen ez a részletesség.

Nektek megvan valamelyik paletta? Ha igen, sokat használjátok?

14 megjegyzés:

  1. szép színek, de nekem az új jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, akkor Te jól jártál, mert van kedvedre való az újak között :-)

      Törlés
  2. Megvan mindkettő, jó a Berry Love is, de azért a Pink Sands jobban tetszik
    Még jó, hogy sokáig kitart majd a jó öreg Pink Sands, nem kell hiányolnom a színeit :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére elég nagy mennyiséget adtak belőle. A Berry Love-val még szerelembe kell esnem...

      Törlés
    2. Használat közben úgy érzem, hogy csak félig kihasználható számomra ez a paletta: a hármas és négyes színt sokat használom, de az egyes-kettes nem az igazi ...

      Törlés
  3. Szerintem is jobb az új, de valahogy mégse indított meg bennem semmit, ácsingózok tovább inkább a Sleekre :D Attól függetlenül köszönöm a tesztet, mert így biztos nem csábulok el :)

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok tőle elájulva. :D

    VálaszTörlés
  5. Nézem a jó oldalát: legalább nem kell dilemmáznom, hogy meg kell-e vennem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ennyiben legalább segíthettem :-)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Ma ismét azt viseltem, és továbbra is totális szerelem :-)

      Törlés
  7. Asszem, nem miattam lesz készlethiány ebből a típusból :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.