2013. május 6., hétfő

Elfogyott termékek, 2013. 05. 06.

Ismét jövök egy adaggal, bár már gyűlik a következő 5 darabos készlet (valahogy ezt érzem ideális számnak egy bejegyzéshez). Lássuk tehát:



Aveo karamellás tusfürdő:
Nem voltam oda érte, használat közben túl mű volt az illata, ráadásul híg is volt. Végül kézmosóként végezte (hehe), tökéletes párost alkotott a Balea Young csokis tusfürdőjével, együtt igazi tejcsokiillatuk lett, és a kezemet sem szárították.

Avon Senses Summer Breeze tusfürdő:
Bevált, jó az illata, nem szárít, jól habzik, nekem nem is kell más.

Balea Young bőrradír:
Nagyon szerettem, mert lekerekített, gyengéd golyócskák vannak benne, és krémes, így radírozás közben már hidratál is. Ha létezik még, szerintem fog még ilyen lakni a fürdőszobapolcomon.

The Body Shop White Musk parfüm:
A kedvenc illatom már 13 éve, és szerencsére van belőle egy naaaagy adag utánpótlásom barátnőmtől, aki Angliában élt egy ideig, és onnan ezt hozta meglepinek. Az elfogyott kis üveg még Kanadából származott – ó, bárcsak ismét egy kanadai Body Shopban vásárolgathatnék...

Avon Planet Spa olívaolajos hajtápláló olaj:
Aranyos kis találmány, kb. 3 alkalomra szokott elég lenni nekem, és intenzív kúrának tökéletes. Hajmosás előtt kell nedves hajra feltenni, miután kicsit forró vízbe helyezzük, hogy kellően híg legyen. Az illata a tipikus olívaolajos illat, és nagyon jól táplálja még az én hátrányos helyzetű kis hajamat is.

Nektek megvan/megvolt valamelyik termék? Ha igen, bevált?

2 megjegyzés:

  1. Nekem csak az Avon tusfűrdő volt meg. Nagyon szerettem, de most más illatot próbáltam ki tőlük. Mennyire tartósak a TBS parfümök?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem hozzák az átlagos szintet, legalábbis nem szoktam frissíteni napközben, mégis volt, aki délután dicsérte meg az illatom :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.