2013. május 21., kedd

Essence-újdonságok?

A címre adott válaszom: nem. Régi néven futó lakkok, teljesen más színben. Nem tudom, miért jó ez nekik, bár az aranycsillámosnak jót tett a változás, ez tény.

Gold Fever: felül látható az a verzió, amely megfelel a régi, kisüveges fajtának, alul pedig az új, arany és ezüst hatszögekkel és miniatűr pirosakkal és aranyakkal. Nekem nagyon bejön az új, ezzel szemeztem már akkor is, amikor Marcsival róttuk a köröket. Mintha a Make It Golden lenne keresztezve egy csipetnyi Gold Feverrel, szerintem sokak kedvence lesz az új.




What's My Name?: mivel a jobb oldalon láthatóból volt több a Müllerben, felteszem, ez az újabbik. Na de miért nem tudnak más néven bevezetni új lakkokat, ahelyett, hogy esetleges régi kedvencünket már új színben találhatjuk csak meg? És biztosan nem csak fakulásról van szó, hiszen kevéssé valószínű, hogy a lakk kupakja és maga a lakk azonos mértékben változtatna színt az idők folyamán...



Ti felfedeztetek már hasonlót?

28 megjegyzés:

  1. az aranyból az "újabb" jobban tetszik. :))
    egyébként ezen a kettőn kívül még nem fedeztem fel újakat, de már régen jártam rossmann közelében. (azt hiszem ezt valamelyik nap mindenképp pótolnom kell. :DD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, tessék pótolni mindenképpen :-D Én pedig mostantól nyitott szemmel járok, mert tényleg nem semmi a különbség azonos nevek alatt :-)

      Törlés
  2. Fura, ez tény. Kifogytak a nevekből? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, biztos felmondott a névcsináló ember :-D

      Törlés
  3. igen, nekem a what do u think?
    van meg két színben..egyiket vettem,másikat kaptam,és nem azonos a ét szín:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha. Viszont így legalább nem gond, hogy ugyanolyat kaptál :-D

      Törlés
  4. Nekem a régi Where is the party és a mostani Chic Reloaded tűnik nagyon nagyon hasonlónak. De én a Lovely lakkok közt is felfedeztem több árnyalatot, ami pontosan olyan, mint a kifuttatott Crystal Strenght széria.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hasonlítanak, de ők legalább nem állítják az azonosságot. Viszont most örülök, hogy Crystal Strength-ből annak idején betankoltam a leárazáskor, mert azoknak régen is szuper volt a formulájuk :-)

      Törlés
  5. Én még régebben egy Catrice lakkal jártam így (Sold out for ever), neten nézegettem a swatcokat és nagyon megtetszett. Aztán a Müllerben alig találtam meg, mert sokkal világosabb és kékesebb volt, mint a régi árnyalat :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem őket, meg azt sem, hogy miért nem figyelik a közönség visszajelzéseit. Rengeteg szuper régi színt kivontak, és még a rosszabb, új formulában sincsenek meg (Irreplaceable, Choose Me! stb.)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik az arany:) Lehet, hogy legközelebbi utam során megveszem:D

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Hát ez érdekes és csalóka!
    Nekem a régi Gold fever jobban tetszett így a kép alapján, de szerencsére még van abból, így nem kezdek kétségbe esni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor tessék gyorsan lecsapni rá. :-) Nekem még a régi, kicsi üvegben van meg, de nem igazán vagyok oda érte. Szerintem még meg kell találnom a tökéletes kiegészítő lakkszínt hozzá :-)

      Törlés
  8. Nekem opiban is van olyan ami szerintem full ugyanaz. :-D

    VálaszTörlés
  9. még nem figyeltem fel rá, mostanában nem is megyek az essence állvány közelébe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a tartóssági gond miatt sokan kerülik...

      Törlés
  10. az alsó jobb oldali lakk van most rajtam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, biztosan szép. Egyébként vicces, mert abból pont mindkét változat tetszik :-)

      Törlés
  11. Én is a múltkor vettem észre ezt a gold fever-es dolgot, hogy az enyémben csak pici csillámok vannak, másokéban meg nagyobb glitterek is :) csak fura, hogy ugyanaz a neve, pedig így azért nem egyforma :) kicsit tényleg keresztezve lett a make it goldennel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondjuk nem bánom, mert az egész valahogy világosabb is lett így, de sokaknak hiányozni fog a régi. Nem értem őket...

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.