2013. május 13., hétfő

BH Cosmetics Jenni Rivera – lila smink

Tegnap újítottam, és csupán a szememet festettem ki, ami terméktesztes sminkhez elég is talán, ráadásul a sminkes tükröm lámpáját hívtam segítségül a fotózáshoz. Jelentem, lesz még ilyen, így ugyanis nem gond, hogy csak este van rá időm, és akkor sem sok. A paletta képe emlékeztetőül:


A kérésetekre lila bulisminket készítettem, amihez normál esetben valamilyen alapot is használtam volna, leginkább az Essence lila krémes szemfestékét, most viszont azt akartam megmutatni, mit tud a paletta magában. A felhasznált színek: 1/2, 2/3 és 1/1, valamint a mélyítővonalban a satírozáshoz 2/2.

Két-két kép jön, kettő a természetes fényt rekreáló lámpával, kettő pedig a lámpafényt szimulálóval.





Nos, ennél azért hidegebb árnyalatokról van szó, de tény, hogy nem az a harsánylila színkombó. Műszempillával kicsit drámaibbá tehető, de a szemem nem örül, ha még azzal is meg akarom piszkálni, és bőszen könnyezésbe kezd.

Legközelebb már a rég beígért Mariposa-sminkkel jövök, ma is azt a kis csodapalettát használtam natúr sminkhez, ugyanis az az aktuális táskalakóm.

Ti milyen sminket szoktatok készíteni bulihoz?

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett, illik a szemedhez :)

    VálaszTörlés
  2. csini lett!! :) jó ez a paletta is :)
    Minden reggel eszembe jutsz amikor a tőled kapott és vett palettával festem a szemem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, örülök, hogy napi szinten használod őket :-)

      Törlés
  3. Szuper lett! :) Öhh ezer éve voltam bulizni :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is, pedig milyen jó is volt az...

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, bár szerintem ez inkább olyan taupe szín. De ettől függetlenül szép. :) De azért egy vadabb lila sminket is megnéznék tőled. :P Sokszor úgy érzem hogy sokkal többre lennél képes, csak nem szívesen mozdulsz ki a komfortzónádból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pedig élőben lilábbak... Köszi, hogy így érzed, igyekszem majd extrémebb sminkekkel is jönni, ha nem a színek tesztelése lesz a lényeg, akkor teszek alá alapot, és megpróbálok zúzni :-)

      Törlés
  5. Tetszetős! :) Szép kis szolid, mindennapos drágaság! :)

    De az a paletta...uhh*.* Egy álom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, buliba talán kevés, bár én el tudom képzelni. A paletta pedig főnyeremény, az biztos. :-)

      Törlés
    2. Buliba még egy kis fekete a külső szemzughoz, és tökéletes, kész a parti smink! :D

      Törlés
    3. A szempillatövekhez pedig csillámos fekete... Jaj, bulizni kellene menni :-D

      Törlés
  6. Megkérdezhetem, hogy ez a paletta honnan rendelhető meg?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel a külföldi rendeléseket vám alá vethetik, a magyarországi forgalmazót ajánlanám:
      https://bhcosmetics.hu/uzlet/36-color-eyeshadow-and-blush-palette/

      Most akciós :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.