2013. április 2., kedd

Manikűrvadász – I Love Bad Boys

IsaBella szuper kis manikűrvadász játékán Fruzsi blogja jutott nekem a sorsolásban, és hamar rá is akadtam a nekem tetsző manikűrre. Viszont mivel farmer és fehér felső vol rajtam locsolóváráskor, ehhez igazítottam színben a lakkokat.

Essence Nail Art Twins – Bella, I Love Bad Boys és Avon Silver Plated

A mutatóujjamon sajnos sikeresen sérülést ejtettem száradás közben, de a csillámok miatt nem feltűnő. A kék alapszínből két réteget használtam, majd egy réteg Avonos fedőlakk és egy réteg Bella következett. Fedőlakkal kicsit kiegyenlítettem a felszínt, és ma már harmadik napja van rajtam sérülésmentesen. Nagyon tetszik ez a kombináció, biztosan fogok még hasonlót készíteni.

Természetes fényben

Természetes fényben

Vakuval

Vakuval

Fru verziója pedig tavaszünneplésként szintén listán van csak sütne már ki a nap, de a kék-ezüst visszafogottsága is nagyon tetszik.

Ti milyen körömlakkot viseltek most?

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, de az utolsó előtti kép visz mindent :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul elég jól bírta is, ezért szeretem a zselét, így csak a 4. napon pattant le egy picike darab :-)

      Törlés
  2. utálom az új essence lakkokat,unom hogy minden este kenhetem újra -.-"
    de nagyon tetszik az új alkotásod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos sokan írják, hogy nem tartósak, zselén a régiek egy hetet is bírtak, ez meg már a 4. napon pattogzott, de a természetes körmön nyújtott egyetlen nap nagyon durva :-(

      Törlés
  3. nagyon tetszik, remek újragondolás! ;)

    VálaszTörlés
  4. szép ez a kék :) az én körmeim világos narancssárgák, így várom a tavaszt :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, jól hangzik a narancssárga, én is várom már a napfényt, de egyelőre semmi nyoma :-(

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, szuper párosítás! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép lett, tetszik ez a csillámos megoldás, de valahogy még nem jutottam el oda, hogy ki is próbáljam :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Nagyon tavaszias lakkozás volt, vidám, mégis elegáns, szerintem máskor is lesz hasonló :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.