2013. április 23., kedd

Érdekes(?) tények rólam, 14.

Boldog keddet mindenkinek, a mai adagot Mokkával az ölemben írom. Kész vagyok tőle, csak úgy jó neki, hogy a fejét közben a könyökhajlatomba ékeli. :-D


Jobban szeretem a könyveket a filmeknél.
Mármint konkréten még nem láttam olyan adaptációt, amiben nem csak a hibákat láttam volna, még úgy is, hogy először a filmet láttam, és aztán olvastam csak a könyvet...


Szeretem a South Parkot.
Na, ez az, amit soha nem gondoltam volna, aztán a párom folyton ezt nézte, néha ott ragadtam, és megszerettem. Jó kis társadalomkritika, sok humorral, ja és IMÁDOM KENNYT!!!


Szeretem a tudományos-fantasztikumot.
Aki olvasta a könyvajánlóimat, az amúgy is tudja már. Még az ősrégieket is képes vagyok megnézni, persze vihogok is a kivitelezésen.


Jól kijövök a gyerekekkel.
Ha akarom, ha nem, vonzom őket, persze a legtöbbjükkel én is jóban vagyok. Múlt éjjel pl. barátnőm kisfiára vigyáztam álmomban. Inkább ne kezdjetek álomfejtésbe. :-D


Imádok fürdőt venni.
A hajmosást csak így tudom elképzelni: nagy kád, habos víz, arcpakolás, hajpakolás, lazulás, gyertyák. Kevés jobb dolog van ennél.

Nos, ezen a héten van bennünk közös?

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A kedvenc részem az, amikor Cartman mamája elhívja Cesart, és kutyákhoz való módszerekkel idomítják :-D

      Törlés
  2. Mindet imádom. :) A könyveket különösen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyveket szerintem semmi nem pótolhatja :-)

      Törlés
  3. Könyvek:)
    Kád:)
    Gyerekek, hmmmm 3 fiam van:))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha, akkor nálatok nem nagyon van csend, gondolom :-)

      Törlés
    2. Csend? Barátnőm egyszer megkérdezte, miért nem kapcsolok szinte soha rádiót pl, ha főzök v takarítok?
      Minek? Úgyse hallom:))) És örülök, ha néha csend van. Most, hogy a legkisebb is elkezdte az ovit pár hete, van délelőtt 4 szabad órám! Olyan furcsa:) Csak a kutya ugrál körbe néha...

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Hát igen, még a rohanó hétköznapokba is megnyugvást tud hozni :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.