2013. március 17., vasárnap

Half Baked három verzióban

Még a múltkori Naked 2 vs. Undress Me Too bejegyzésnél tűnt fel a sima Naked vs. Undressed képei alapján, hogy valahogy nem ugyanolyanok a paletták Half Baked-jei. Gyanúm igazolására három paletta állt rendelkezésre, mivel az Undressed már új gazdához költözött. Az alábbi képeken balról jobbra szerepel a Naked, a Naked 2 és az Undress Me Too verziója.

Természetes fényben

Vakuval

Azt hiszem, a képeken is jól látható, hogy a Naked színe elég meleg árnyalat, a Naked 2-é sokkal aranyba  hajlóbb, míg az Undress Me Too színe a kettő keverékének tűnik.

Nektek megvan valamelyik paletta? Ha nem, melyik a kedvenc natúr palettátok?

4 megjegyzés:

  1. Nekem full uaz mindhárom így képről! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos monitorfüggő is, meg hát én tudom, mit kell látnom :-D Szemhéjon amúgy teljesen mindegy, melyik van, senki nem ismerné fel a különbséget.

      Törlés
  2. Hát, én is csak minimális különbséget látok :-D
    Az Undressed palettát nagyon szeretem, az Undress Me Too-ra még ácsingózok, majd ha lesz ingyen szállítós akciója a MUA-nak, megrendelem én is - addig elleszek a mostani palettákkal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert ennyire jól másol a MUA. :-D Az Undress Me Too-val kapcsolatban pedig tessék nyitott szemmel járni a neten ;-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.