2013. március 15., péntek

Balea nyári illatok – a nálunk kapható termékek

Többek között Lollynál olvashattunk a Balea újdonságairól, én is nála értesültem róluk először, és a héten el is mentem egy kis felderítésre. Jelentem, Tatán és Tatabányán csak egy részükkel találkoztam, de még hátravan egy nagyobb tatabányai DM felderítése, Balea Young-ból is ott leltem rá több illatra nemrég. A választékban az alábbi két képen láthatókból találtam:



A testápolókból pont a brazil mangó nem kapható az általam látogatott DM-ekben, az ananászos jó illat, tipikus ananász, jól eltalálták, aki tehát szereti ezt a gyümölcsöt, annak jó szívvel ajánlom. A Summer Glow, egy csillogós nyári testápoló viszont egyáltalán nem gyümölcsös illatú, nekem sokkal inkább ugrott be róla joghurt és csokoládé, mint kókusz és gyümölcsök, de kifejezetten bejön, mert nem tolakodó, ezért a kosaramban is landolt. Ha érdekel Titeket teszt, a jövő héten meg tudom mutatni bőrön is, de most nincs nálam, a munkahelyemen maradt.



A tusfürdőkből a mangós és az ananászos volt fellelhető, a mangósat szagoltam először, és őszintén szólva már az is ananászt juttatott eszembe, viszont sokkal kisebb mértékben, mint az amúgy is ananászos néven futó. A mangós hazajött velem, de a Fiji-féle passiógyümölcsös érdekel igazán, így a jövő héten megnézem a nagyobbik DM-et is.

Ezek mellett pedig ráakadtam egy (sima) mangós kézkrémre is, aminek mangós-joghurtos illata van, és mivel a munkahelyen mindig használok kézkrémet, mert itthon úgysem jut eszembe, pedig sokszor mosok kezet az állatkák miatt, ezért jó helye lesz a számítógépasztalomon. Nem tudom, újdonság-e ő is, de nekem most tűnt fel a kézkrémes szekcióban.



Még nem teszteltem, de remélem, beválik majd, egyáltalán nem erős az illata, így a nyári melegben sem lesz zavaró a használata.

Ti beszereztetek már valamit ebből a kínálatból?

10 megjegyzés:

  1. Jajj ezekre nagyon kíváncsi leszek! Nem győzöm majd végigszaglászni őket.. A csillogós testápoló meg naná, hogy érdekel ;)

    VálaszTörlés
  2. A mangós tusit megvettem,imádom! :)
    Sajnálom,hogy a testpermet nálunk nem lesz kapható.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, már ki is próbáltad? Nekem most túl sokan sorakoznak a kád szélén, ezért csak akkor kezdhetek újat, ha valamelyik kifogy, de szagolgatás alapján kedvenc lesz :-)

      Törlés
  3. Szia Katy! Sorsoltam a Manikűrvadász játékon, Fruzsi blogját kaptad. :)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/03/manikurvadasz-1-sorsolas.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, már olvastam, és össze is gyűjtöttem pár lehetséges manit Fruzsi blogjáról :-)

      Törlés
  4. Nagyon jól néznek ki, biztos nagyon jó az illatuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ahogy a Baleáknak általában, szerencsére. Azért a Fiji-verzió még nagyon érdekelne...

      Törlés
  5. A Hawaii Pineapplenek és Summer Glamnek valami eszméletlen jó illata van!!! Plusz a Summer Glam tele van apró arany csillámokkal amik a napsütésben szépen ragyognak....imádom!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Dove-nak volt ugyanilyen színű testápolója, csak a Baleának SOKKAL jobb az illata :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.