2013. február 26., kedd

Érdekes(?) tények rólam, 6.

És újabb héten vagyunk túl, újabb kis érdekességek következnek. A csemege az, hogy a bejegyzésbe való beszúrások előtt én sem láttam a képeket, csak a nevük alapján kerültek át öten a mai mappába.


Túl komolyan veszek dolgokat.
Hát igen, ezen nem nagyon van mit ragozni. Napokig kattogok egy-egy megjegyzésen vagy beszóláson, ha komolyabb a dolog, akkor akár életre szólóan is megsértődöm.


Hiszek a földönkívüliekben.
Szeretem a hozzájuk kapcsolódó fura műsorokat is, pl. az Ancient Aliens nagy kedvenc, még ha sok elrugaszkodott „ tény” is elhangzik benne. ("I don't say it was the aliens.... but: it WAS the aliens." Megvan Nektek ez a figura? :-D)


Megrögzötten ragaszkodom hozzá, hogy az enyém legyen az utolsó szó.
Erről talán a párom tudna bővebben nyilatkozni. Én tagadom. :-D


Próbálok lefogyni.
Ezért néhány hete tornázni kezdtem újra, és próbálok az étkezésemre is jobban odafigyelni. Fingers crossed.


Szeretem az Oroszlánkirályt.
Már a bevezető zenéjén is elsírom magam, és őszintén utálom Zordont.

Nos, van bennünk közös?

22 megjegyzés:

  1. Szerintem mindenki szereti ha övé az utolsó szó :)

    VálaszTörlés
  2. ♥Oroszlánkirály♥ :)
    Én is elég lelkis vagyok, nagyon a lelkemre tudok venni pici beszólásokat, negatív kritikát, meg néha olyanon is napokig duzzogok, amit nem sértésnek szántak...
    A párom szerint velem nem érdemes vitatkozni, mert úgyis nekem lesz igazam, és sokszor, ha nem egyezik valakivel a véleményem, addig-addig húzom a dolgot, amíg bele nem dumálom, hogy az a tuti, amit én mondtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, a női logika bármit megmagyaráz :-D

      Törlés
  3. nem is tudtam hogy van párod :O mióta? esküvő? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig már többször említettem, bár más témával kapcsolatban. Már több mint két éve, de egyelőre nincs esküvőszervezés :-)

      Törlés
  4. Az Oroszlánkirály mánia nálam is megvan és nem vagyok rá túl büszke de szeretem ha enyém az utolsó szó. :D

    A többi azt hiszem hogy nem igaz rám. Na jó az ufo-s talán annyiban hogy nagyon parázok tőlük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerekkoromban én is féltem tőlük, de aztán jött a Csillagkapu és a jó fej földönkívüliek, Thorral az élen :-D

      Törlés
  5. Őőő, a földönkívülis részén kívül kb szóról szóra... :D
    A földönkívülis csak annyi nálam, hogy nem erre alapozom az életem, nem mondom, hogy tuti léteznek, de azt sem, hogy nem.. :]
    A próbálok fogyni meg, hát nagyjából tudod a sztorit, mostanában inkább a formálás van már fejlesztés alatt :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá-hajrá a formálással, az a része már egészen sikerélményes :-)

      Törlés
  6. Oroszlánkirály <3 nagyon jó rajzfil, megunhatatlan :)

    VálaszTörlés
  7. Szinte minden igaz rám is! :) Nekem jobban oda kellene figyelni az étkezésemre, sajnos édességfüggő vagyok, de nem tudok róla leszokni..:S Amúgy meg jó lenne formálni kicsit az alakomon,de sajnos mostanság nincs se időm, se energiám a kondizásra..:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nehéz időt találni rá, ezért egyik ismerősöm szerint a legjobb, ha a napirended része, tehát mondjuk bringával mész munkába meg mindenfelé, és akkor biztosan mozogsz. Na, ez nekem sem megy :-)

      Törlés
  8. az Oroszlánkirályt én is imádom (mondjuk nálam a lekedvencebb a Tarzan, mindig végig bőgöm..) :))
    és az első is igaz rám, hogy túl komolyan veszem a dolgokat, nem a kedvenc tulajdonságom, de ez van...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a Tarzan is nagyon tetszik, bár nem értem, miért gorillák, de nem bánom, mert jobban szeretem őket a csimpánzoknál :-)

      Törlés
  9. Hajlamos vagyok én is túl komolyan venni dolgokat, amiket nem kellene...
    Az oroszlánkirály nálam is nagy kedvenc. :D Megvan eredeti Disney kazin is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, és a DVD-változat extra jelenete egyenesen idegesít :-D

      Törlés
  10. Akkor a Paul című filmet remélem láttad. Hihetetlenül jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is nagyon tetszett, főleg a madaras jelenet :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.