2012. augusztus 7., kedd

A körömlakktesztelő arca – Évi sminkje

Végre feltárul, vajon ki rejlik a szépkörmű kéz mögött (bizonyítékként némelyik képen a keze is látszik). Legutóbb a tavaszi körmös bejegyzésben láthattátok Évi körmeit, akin tegnap pin up-jellegű sminket gyakoroltam, és akinek ezúttal is köszönöm a türelmét és a kedvességét. A rúzs nem lett vörös, mert már ez is erős ahoz képest, hogy Évi alapból nem használ rúzst, de legközelebb már nem kímélem majd. A lényeg a tusvonal és a műszempilla volt, végül jól sikerült, de még van mit gyakorolnom. És igen, neki nemcsak a körmei, hanem a haja is gyönyörű...

Előtte nem készültek képek, így csak a férje által készített, már sminkes képeket láthatjátok. Fogadjátok szeretettel. :-)


  



4 megjegyzés:

  1. valoban gyonyoru! nagyon irìgy vagyok a hajara!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett, és az a hajzuhatag... :O

    VálaszTörlés
  3. Katy igen profi sminkesként "kísérletezett", jól szórakoztam én is ;) Még a pillák is pillanatok alatt felkerültek.(Csak pislogni kell benne megtanulnom. Hű de fura volt...)
    Köszönöm a jó kis sminket, az aranyos felkonfot, és Nektek a kedves hozzászólásokat :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.