2012. július 29., vasárnap

Schrödinger

Hiába, nem tud elszakadni a doboztól...



21 megjegyzés:

  1. De ari! *-*
    Az ott egy Fishbone-os medál? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Maszatnak pedig egeres van, Muffinnak meg csontos... :-D Jó megfigyelő vagy. :-)

      Törlés
    2. Kis aranyos! :) Mindhárman cicák? Mármint Maszat és Muffin is?

      Törlés
    3. Nem, Muffin egy mufurc kutya, mármint másokkal, mert engem imád. Itt meg tudod nézni őt is:
      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/03/coastal-scents-ultra-shimmer-paletta-uk.html

      Törlés
  2. De aranyos, és a neve is pompás. Nem hittem volna hogy van még olyan ember aki rajtam kívül Schrödinger-nek nevezi/fogja elnevezni a cicáját:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, eléggé adja magát a név, mégis kevesen szokták tudni, hogy honnan van. Amikor hozzám került még 2009-ben, nem volt kérdés, hogy Schrödinger lesz. :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Hát, ő egy gyönyörű cica, majd keresek róla olyan képet, ahol látszik, hogy az egyik szeme kicsit világosabb. :-)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Egyébként mindenki odavan a cicáimtól, hogy mennyire szelídek és simogathatóak, elég ritka az ilyen, nekem meg kettő is van. <3

      Törlés
  5. Nagyon szép cica!
    Bírom a macskákban, hogy minden a lakásba kerülő dobozba/táskákba bele kell mászniuk. Az enyém ma a tegnapi turis szatyromat cincálta szét, mert olyan jó poén volt abban ugrálni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én direkt emiatt szoktam papírszatyrokat szerezni nekik, mert bár marha hangos, ahogy elvannak vele, nem lesz tőle bajuk. Imádják, meg ugye ha lefektetem, megtartja a formáját, és jó kis alagút. :-)

      Törlés
  6. Jajj de édeeeessss <3 Szétsimogatnám! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, egy darabig élvezné, aztán rájönne, hogy dehát ő kandúr, és neki más dolga van. :-D

      Törlés
  7. ÓÓÓ de cuki :) Egyszer az én kis vöröském is ilyen naagy lesz :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, a Te vöröskédről is szívesen látnék képeket, vannak fent valahol? :-)

      Törlés
  8. Gyönyörűséges, imádnivaló, szépségével tisztában lévő nagyfiú... :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.