2012. július 7., szombat

Moyra 43-as és S-he holo – képek, színminták és sok-sok kép

Figyelem! A következőkben rengeteg kép lesz látható két gyönyörűséges holo lakkról. Odavagyok értük... Egyikük a Sh-e holo lakkja, amelyet már láthattatok az egyik tavaszi körömlakkos bejegyzésben, a másik pedig a Moyra 43-asa, amelyről már sok helyen olvashattatok. Amikor először láttam róla képeket, azt reméltem, a S-he utódja lehet, mert az már fogyóban van, és nagyon szeretem. Őszintén szólva azonban a Moyra túlszárnyalta a várakozásaimat: erősebb szín, és sokkal pigmentáltabb, mint a S-he.


Természetes fény

Napfény

Vaku

Napfény + vaku

Úgy döntöttem, megnézem, hogy mutatnak együtt, és nagyon tetszik az eredmény. Először egy rétegben kentem fel őket, és készítettem képeket mindenféle fényviszonyban.


Természetes fény

Napfény

Vaku


Aztán a Moyrából két rétegnél megálltam, mert már így is tökéletes volt a fedés, a S-he pedig három rétegben lett igazán szép.


Természetes fény

Napfény

Vaku

Napfény + vaku

Aztán az íróasztalomhoz ülve rájöttem, hogy lámpafényben is kellene néhány kép erről a párosról, mert egyszerűen gyönyörű  mindkettő.


Lámpafény + vaku

Lámpafény + vaku

Ti mit szóltok hozzá? Tetszik a párosítás? Esetleg megvan valamelyik lakk a kettő közül?

9 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörűek! A 43 nekem is megvan, remélem lesz még ilyen lakkja a Moyrának, amikor frissül a kollekció. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, mert ez a 43-as telitalálat. :-) Mindjárt meg is nézem a Te bejegyzésed róla. :-)

      Törlés
  2. Nekem is a 43as van meg, de ez a She is nagyon tetszik. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem is értem, manapság miért nincsenek ilyen árnyalataik. :-(

      Törlés
  3. Az a she lakk annyira gyönyőrű!! *-* :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű mindkettő!
    A 43-as azt hiszem nekem is megvan, de nagyon tetszik a She lakk is :-)

    VálaszTörlés
  5. Azért tény, hogy nem szikráznak ennyire pl. egy szobában, de amint nagyobb fény van, folyamatosan a körmömet nézegetem :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.