2012. június 28., csütörtök

Szépségápolási TAG

Zenzen blogján láttam ezt a taget, és gondoltam, én is kitöltöm. Kövessétek a példámat, akár kommentben, akár a saját blogotokon, mert érdekelnek a válaszaitok.

1. Van olyan sminkmárka, melyet egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe se jutna utána nyúlni az üzletben?
L'Oréal. Bár szerettem, mára sokkal olcsóbb márkák is teljesítik az általa nyújtott minőséget és választékot.

2. Ha a piacon találsz egy ügyesen másolt „márkás” táskát hihetetlenül jó áron, megveszed?
Nem, mert nem vagyok márkafüggő, nekem a táskák egyedileg tetszenek meg, a legújabb szerzeményem pl. Avonos, és odavagyok érte.

3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba venni másoknak?
Naná, én látok el mindenkit, és tőlem kér tanácsot a legtöbb családtag, ha ők szeretnének kozmetikumot venni/ajándékozni.

4. Van olyan holmi, amit szerinted már kissé betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy ki tudod-e használni? Körömlakkok, mostanában nagyon rájuk kattantam. Persze az is nagy erőfeszaítésembe telik, hogy a kifejezetten kiterjedt szemfestékgyűjteményemet ne bővítsem tovább. Ja, meg a táskák. Ki ne hagyjam, aki ismer, tudja, hogy táskamániás vagyok.

5. Inkább tervezgetős, vagy spontán vásárlónak tartod magad? Attól függ, hogy állok anyagilag. Általában tervezgetős, de ha nagyobb összegre teszek szert, szeretek spontán is vásárolni.

6. Vettél valaha olyan drágább dolgot, melyet utólag nagyon megbántál?
Szerencsére nem, még ha meg is viselt kicsit egy-egy kiadás az adott pillanatban, hossszú távon mind jó döntésnek bizonyult. :-)

7. Szoktál nosztalgiából shoppingolni?
Nem jellemző, de egy-egy fárasztó nap után mindig feldob a körömlakkos állvány nézegetése.

8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked, amit épp próbálsz?
Nem, és nem is szeretem, ha pl. egy túl lelkes eladó belekotnyeleskedik – volt olyan, aki konkrétan a próbafülkébe nézett be, amikor épp nem volt rajtam felső...

9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt valami hihetetlenül szép cipővel a lábán, meg mered szólítani, hogy megkérdezd, hol vette? Nem, csak ismerősöket merek megkérdezni, nem akarom, hogy bogarasnak nézzenek (persze nem tudom, ez megakadályozza-e :-)).

10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad tőle, amit vártál?
Nem.

11. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább? Nyáron szoknyás, egyfolytában, télen inkább nadrágos.

12. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Ezüst, bár ez mostanában kicsit változott, már az aranytól sem idegenkedem annyira.

13. Clutch. Igen vagy nem? Igen, de csak színházba, egyébként mindig attól rettegnék, hogy elhagyom.

14. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Ruha: C&A, Orsay, smink: MAC, DM, Rossmann

15. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről? Nem igazán tudok velük megbarátkozni, persze van, akinek jól áll, de nekem valahogy nem való.

16. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Nekem tetszik, sőt, szeretem kifejezetten csini felsőrésszel és elegáns cipővel kombinálva hordani, sok kiegészítővel.

17. Neon vagy pasztell?
Pasztell. Neon is jöhet, de csak egy-egy darab, az összhatás élénkítésére. Ruhában pl. nekem már sok.

18. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok? Bizsu. Magam is készítek sokat, és vásárolok is, mert mániákusan odafigyelek, hogy a kiegészítő, körömlakk, ruha, cipő, táska stimmeljen.

19. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot, vagy inkább a saját stílusodat képviseled? Saját stílus, amibe bevonom az aktuális divat hozzám illő részleteit.

20. A ruháid zöme semleges árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány minden színe megtalálható a szekrényedben?
Régebben kizárólag szürke, fekete és fehér ruháim voltak, aztán egyszer elegem lett, és arra kényszerítettem magam, hogy színeket is elkezdjek viselni. Azóta meg annyira megszerettem őket, hogy már furán érzem magam csak feketében.

+1: A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Sminket a ruhához, de ha új palettát kell tesztelni, természetesen igyekszem olyan ruhákat hordani, amikhez megy az adott termék, mert reggel szoktam sminket készíteni, nagyon ritka, hogy külön programként foglalkozom ezzel.


Szóval várom a Ti válaszaitokat, legyetek jók, élvezzétek a jó időt! Ja, és ez a 100. bejegyzésem. Hogy repül az idő...


Ui.: Tudom, hogy körmös posztot ígértem, de most értem haza a munkából, és még dolgoznom kell, úgyhogy hétfőn pótolom majd, ígérem. :-)

10 megjegyzés:

  1. 100. bejegyzéshez gratuláció, nagyon szuper volt ez a tag! Én nagyon nem vagyok oda a neon dolgokért fel nem bírnám húzni magamra ezeket a ruhákat, nekem az egyetlen szín amit imádok a barack amúgy kizárólag fekete szürke barna ruháim vannak. :)
    Körömlakkokért én is oda vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, a baracknak van egy árnyalata, ami nagyon tetszik, viszont simán rám pakol plusz 20 évet, úgyhogy csak körömlakkban hordom. :-D Egyébként remélem, lesz még sokszor ilyen „bejegyzésforduló”, nagyon tetszik ez a világ, több normális ember van itt, mint a valós környezetemben. Köszönöm, hogy Te is velem tartasz az úton! :-)

      Törlés
  2. Jó kis bejegyzés lett! 100.? Akkor azt hiszem, elkezdem visszafele olvasgatni a blogodat... :)
    Amúgy most készítem az első tesztes bejegyzésemet. Már alig várom, hogy feltegyem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várom, fent vagy az olvasnivalóim listáján, úgyhogy biztosan megjelenik majd. Holnap estétől hétfőig kicsit eltűnök majd, utána én is újult erővel fogok tesztelni, sminkelni, már amikor szünetet tartok majd az alvásban. :-D

      Törlés
  3. A 19-re magam sem válaszoltam volna szebben. :)
    Na gyorsan én is kötöltöm. :)

    VálaszTörlés
  4. Pár kérdésre én is ugyan így válaszolnék^^
    Gratulálok a 100. bejegyzéshez:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. És a többi kérdésre mik a válaszaid? :-)

      Törlés
  5. Még sok-sok bejegyzést kívánom. :)
    Én is kitöltöttem ezt a TAGot, ha kíváncsi vagy az én változatomra, nézz be hozzám. :)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/07/jovok-meg-egy-tag-gal-remelem-nem.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :-)
      Máris nézem a Te válaszaidat. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.