2012. június 3., vasárnap

Napi körömlakk – Astor Fruity Scent 107 Lemon Zest + Essence pelyheske

Ma kipróbáltam egy lakkot, amelyre akciósan tettem szert a Rossmannban, 249 Ft-ért. Nem értem, miért ennyibe került, mert az egyéb árnyalatokhoz képest féláron volt, mindenesetre egyből megfogott, igazi nyári szín, én banánszínnek hívom (bár a neve Lemon Zest, de sebaj).


Astor 107 vakuval


Természetesen a felvitel nem ment könnyen, egyszerűen nem bánok jól a krémes színekkel, bár tény, hogy azért van olyan, amelyiknél nem volt problémám. (Lásd: Avon Perfectly Flesh.) Így nézett ki egy rétegben:


Astor egy rétegben vakuval


Itt már tudtam, hogy nem leszünk jóban, de nem adtam fel.


Astor három rétegben napfényben


Itt már nem olyan vészes, de természetesen a jobb kezemen foltos maradt, különösen a hüvelykujjamon. Ismét szerepet kapott tehát az Essence Night in Vegas nevű lakkja, és az alábbi eredményt kaptam:


Astor három rétegben + Essence árnyékban

Astor három rétegben + Essence természetes fényben

Astor három rétegben + Essence közelről, természetes fényben + vakuval

Az Astor lakk egyébként gyümölcsös illatot ígér, ami még az Essence fedőlakkon át is érezhető. Nem igazán értem a lényegét, mert felkenés közben ugyanolyan büdös, mint bármelyik másik lakk, mindenesetre érdekes.

Gondolom, a fenti képekből már sejtitek, merre jártam ma, de azért még ideteszek két hangulatképet is:

Astor három rétegben + Essence - hangulatkép 1.

Astor három rétegben + Essence napfényben, hangulatkép 2.

Ismét szép idő volt, aminek nagyon örültem. Nektek hogy telt a hétvége? A teendők vagy a szórakozás kapott nagyobb hangsúlyt?

6 megjegyzés:

  1. De jó!! Szép a lakk essencel együtt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy tűnik, a pelyheske körüli felhajtásnak van alapja. :-)

      Törlés
  2. Szép szín, de nekem jobban tetszik Essence nélkül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, remélem, a másik üveg nyertese fel tudja majd kenni csíkmentesen, sajnos nekem nem ment. :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van, igazi nyárias hatás! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.