2012. május 29., kedd

Körömlakkhoz smink? Bathing Beauty újratöltve

A címben foglalt kérdésre a válasz nálam egyértelmű igen. Ha kifestem a körmöm, mind a ruhám, mind a táskám és természetesen a sminkem is igyekszem hozzáigazítani. Reggel siettem, ezért a Hófehér fotója által inspirált sminkhez már használt Bathing Beauty után nyúltam, mert van benne pirosító is, így biztosan nem fogok mellé vele. Bár a benne lévő türkiz nem egészen egyezik a körömlakkjaim színével, az összhatás megfelelő volt, és sokan meg is dicsérték. Sajnos ma taszítottam a fényképezőgépet, de azért igyekeztem az elfogadhatóbb képeket kiválasztani. Most látom csak, hogy a szempillaspirált kicsit félrekentem, de szemüveg nélkül sminkelve sajnos előfordul az ilyen. (El kell mennem végre kontaktlencsét rendelni.)


Bathing Beauty türkiz-arany smink


Bathing Beauty türkiz-arany smink természetes fényben 1.

Bathing Beauty türkiz-arany smink természetes fényben 2.

És a lényeg, hogy hogyan is mutatott ez a körömlakk(okk)al:

Bathing Beauty türkiz-arany smink + balatoni köröm vakuval

Felhívnám a figyelmet arra, hogy a sminkhez használt két szín közeli rokona a nyereménypalettában is megtalálható, ezért a szerencsés nyertes újraalkothatja majd. (Hajrá-hajrá!) Ti mennyire figyeltek oda a színharmóniára? Képesek vagytok táskát cserélgetni a megfelelő összhatás érdekében?

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett ez a színkombó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez a paletta érdeme, hihetetlenül jó minőségű, tartós, szép színek vannak benne. :-)

      Törlés
  2. Milyen szép türkizkék szín! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek a színek :]
    Én mindig a lakkomhoz öltözök, sminkelek, de általában olyan "semleges" színűek a táskáim, hogy ott már csak arra kell figyeljek, hogy elegánsabb vagy sportosabb kell. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy más is így van ezzel, a táskák pedig nálam túl nagy számban fordulnak elő, ez tény...

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.