2012. május 7., hétfő

Díjakat kaptam! – 3. rész, a Tell Me About Yourself-díj

Ezt a díjat két bloggerina is nekem ítélte, nagyon köszönöm PAncsinak és Evelinnek!




Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3.Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek.
A 7 személyes „bármi” kis fejtörést okozott, mivel a másik díj kapcsán már közzétettem öt érdekességet és öt fényképet, de azért van itt még tudnivaló bőven:
1. 7 éves koromban egy iskolai program keretében a Piroska és a Farkas egy olyan adaptációját láttam, amelyik ekkorka gyerekekhez képest túlzottan valósághűen mutatta be a történéseket. Körülbelül 6-7 évig rettegtem az utcán, és folyton magam mögé nézegtettem, hogy nem követ-e a farkas...
2. Imádom a Túró Rudit, ráadásul van egy fehér alapon piros pöttyös felsőm, amiben már megbámultak párszor, amikor valóban éppen Túró Rudit fogyasztottam benne.
3. Körülbelül 20 darab türkizszínű felsőm van – hiába, ez a(z egyik) kedvenc színem...
4. Évek óta tartó megfigyelésen alapszik, hogy ha a Balatonnál vagyok, legyen szó akár 2 napról, akár 2 hétről, végig rossz idő van. Majd megírom a blogon, hogy mikor megyek, tessék óvakodni. Ja, és nincs vész, volt olyan év, hogy 6 napon át végig csak Siófok felett állt egy felhő, tehát a tó többi része nincs veszélyben!
5. A Balaton-part a fentiektől függetlenül a kedvenc nyaralóhelyem, számomra felér bármilyen tengerparti nyaralással.
6. Még ma is aktívan tudok rettegni a horrorfilmektől, és olyankor a takaró alatt alszom el, épp csak egy kis rést hagyva a levegőnek. Jó kérdés, hogy miért nézem őket, úgy tűnik, szeretem kínozni magam.
7. Képtelen vagyok tétlenül filmet nézni – ékszerkészítés, sminkelés, körmözés, bármi jöhet közben, de csak a filmre koncentrálni kizárólag moziban tudok.

A 3. pont teljesítéséhez pedig egy kis időt kérek, mivel a díjakat szinte már mindegyik jelöltem megkapta, ezért komoly kutatómunkát kell folytatnom, hogy új, viszonylag kevés követővel rendelkező blogokra bukkanjak. Igyekszem, ígérem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.