2012. április 30., hétfő

Napi körömlakk – Crystal Nails piros csillámos

Külföldön nagy holo-lázban ég mindenki, itthon viszont nem egyszerű ilyen lakkra bukkanni, körülnéztem hát a neten, és a körmös boltokban is kapható Crystal Nails lakkjaiból rendeltem, hátha... Az első lakk, amelyet kipróbáltam, a 406-os, ezen lakkok esetében sajnos nem számíthatunk fantáziadús nevekre.

A lakk üvege:

Crystal Nails 406 üveg, természetes fényben

Nagyon tetszik, hogy odafigyeltek a részletekre, például hogy a könnyebb kinyitás érdekében recés a teteje, felül pedig a Crystal Nails emblémája látható:

Crystal Nails 406 embléma

A csillámok között vannak aprók és nagyobb, pehelyszerűek is, nekem az Essence sokat dicsért pelyhes lakkja (08, Night in Vegas) ugrott be róla, mintha ugyanazok a részecskék lennének ebben a lakkban is. Annak érdekében, hogy a kis pelyhek látszódjanak, a lakk elég fura állagú, nem a megszokott, krémes szín, hanem áttetszőbb, mégis jól fed már két rétegben is. Külföldi blogokon sokszor lehet olvasni az ún. „jelly” lakkokról, és valóban, ez a lakk is valahogy olyan zselésen áttetsző, ennél jobban sajnos nem tudom körbeírni. (Várom a javaslatokat, ha valaki már hallott a kifejezés magyar megfelelőjéről.)

Crystal Nails 406 természetes fényben

Crystal Nails 406 vakuval

Sajnos a körmömön természetes fényben nem tudtam előcsalogatni a lakk igazi arcát, ezért csak vakus képek következnek a felkent állapotról:

Crystal Nails 406 körmön, vakuval 1

Crystal Nails 406 körmön, vakuval 2

Egyelőre nem tudom, tetszik-e vagy sem, nem mutat rosszul, de nem tett jót a kapcsolatunknak, hogy nem hozta a nevéből (HOLOPRISM Collection) sejthető hatást, mert igencsak messze van a holografikustól és a prizmától egyaránt. Ettől függetlenül biztosan fogom még viselni vadabb hangulatú napokon, hiszen nálam a körömlakk szorosan összefügg az aktuális lelkiállapottal. A lakk egyébként elég tartós, a 4. napon fedeztem csak fel némi kopást rajta.

Nektek hogy tetszik? Egyébként várom a javaslatokat, ha próbáltatok holografikus lakkot, amelyik valóban elég színjátszó volt, és nem csak ígéretet tett erre...

8 megjegyzés:

  1. Tényleg olyan mintha az Essence pelyheskét kented volna fel egy sima piros lakkra :-)
    Szép-szép, de ezt tudják olcsóbb lakkok is ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont ennél találkoztam először ezzel a zselészerű színnel, szóval azért tudott újat mutatni. :-) Ha találnék még ilyet, persze csillámmentesen, ilyen gyönyörűségeket is lehetne alkotni például:

      http://www.fashionpolish.com/2012/03/new-post-eugenia-from-ommorphia-beauty.html

      Törlés
  2. nagyon szép szín, az üvegben még szebben csillog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik tulajdonképpen, csak hát nem ezt ígérte... :-)

      Törlés
  3. szia, vedd át a díjad a blogomon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, máris megyek és nézem, köszönöm!!! :-)

      Törlés
  4. Ó istenkém... ez a lakk kell nekem! *.* Amúgy is bejönnek a pelyhes lakkok (naná, hogy nekem még egy sincs, nálunk nem lehet kapni-.-), de ez valami csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szép, de piros zselés lakkal és csillámossal is elő lehetne állítani, ezért kicsit bosszant, mert nem volt olcsó... Holografikusabbra számítottam, de azért tetszik, már kezdem kiheverni a csalódást. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.