2012. március 15., csütörtök

Essence – Legends of the Sky, natúr smink

Teszteltem a palettát, és nagyon tetszik, pigmentált, jól összedolgozható színek, amelyek egész nap tartósan a helyükön is maradnak. Lássuk a képeket, majd pedig a leírást:

Essence Legends of the Sky drapp smink 1., vakuval

Essence Legends of the Sky drapp smink 2, természetes fényben

A sminket szemüveg nélkül, a tükörhöz extrán közel hajolva készítettem, ettől függetlenül elégedett vagyok az eredménnyel.

Leírás:

A belső szemzugba az 1/2-es szín került, a külsőbe pedig az 1/4-es. Nem bonyolítottam túl, de egyszerűségében is nagyon tetszetős smink lett. A pirosító a különkiadás részeként megjelent No Better Way to Sky, amivel szintén elégedett vagyok, az arcnak egészséges fényt ad, könnyű vele dolgozni, mert épp megfelelő mértékben pigmentált, így nem kell vele óvatosan bánni, mint sok Sleek pirosítóval. A rúzs ezúttal az Astor Double Excellence Premium 009-es árnyalata volt.

Remélem, tetszik a végeredmény, a smink saját verzióját pedig elkészítheti majd a paletta nyertese. A nyereményjáték továbbra is folyamatban van, várom a jelentkezéseteket. A napokban pedig érkeznek még a palettával készült sminkek, közöttük egy kicsit extrémebb smink is, a narancssárga szín főszereplésével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.